ben cildim konusunda sorunlar yasiyorum ozellikle tuylerim batiyo gozume sizce ustura kullanilir mii

bu yuzumm (sivilcelere bakmayiin)
ben cildim konusunda sorunlar yasiyorum ozellikle tuylerim batiyo gozume sizce ustura kullanilir mii

bu yuzumm (sivilcelere bakmayiin)
Tüylerinizi almak için bence ustura kullanmayın çünkü hassas bir cilde sahipseniz cildinizde tahriş ve kızarmalar meydana gelebilir. Lazere gidin eğer bütçeniz yeterli değilse ustura dışında bir yöntem bulmaya çalışın ağda da olabilir mesela.
tamamdjr cok tesekkurlerr
Cevap
7Cevap
Hayır tabıı kı ustura ve jılet vurulmaz oraya daha cok cıkar tahrıs olmasının yanında.. kızlar daha ıyı bılır ama ben yuz agdası onerırım
cidden mii
Usturadan ve jıletten uzak dur ozellıkle yüz bölgesine
jilet falan vurma ondan sonra mahalle berberine gidersin
Saçmalama aslaa kullanma. Bu yağlı cilt sorunu yaş kaç senin
özelde soyleriimm
Yüzün mü sanırım. Tahlil verdin mi ne kullanıyorsun
nasi
Sarart daha iyi. Ustura sivilce yapar
tesekkurlerr
Rica ederimm
Krem sür vitamin al çok dokunma
ask aslinda sivilcelerj degil kılları sordum ama saol
Düzgün ve sağlıklı bir cildin var
sakın hee apla sarı tüyleri de siyahlaştırırsın..
iğrenç
İnsanı bir durum nesı ıgrenc ergenlık yasamadınmı sen
pekii sivilcelerimi sormadim ama
bende de ayni sorun var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?