Göbekli erkeklerin çekici olma şansları var mıdır?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Göbekli erkeklerin çekici olma şansları var mıdır?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Herkesin bakışı farklı, enerjisi farklı. Görünüşünü normalde beğeneceğimiz insanların ansızın itici ya da tam tersi beğenimizin dışında kalacağını düşündüğümüz biri çekici olabilir.
Göbeksiz erkek balkonsuz eve benzermiş o yüzden az göbekli az kaslı az yakışıklı az romantik aynı zamanda maço sevdiğini dozunda kıskanan bi dediğini ikiletmeyen akıllı zeki çalışkan bir beyefendinin çekici olma şansı elbette vardır neden olmasın?
Teşekkürler 🙂
Rica ederim
Göbek ya da kas benim için birer kriter değil. Adam olması ilk sırada yer alıyor
Cevap
6Cevap
Hayır şansları yoktur ama para varsa kız her türlü düşer o ayrı. ama genelde six pack severler.
Küçük de olsa var bence
Cüzdan ile paralel bir büyüklüğe sahip göbeğe sahip olunur inancına sahip kadinlar olduğu sürece evet ,…
Hafif bir göbekse evet. Ama balkon diye tabir ettiğimiz ebatlardaysa hayir şansı yok
İtici oluyorlar biraz bence kilo insanlara yok ya yakışmıyor
Çok olmamak suretiyle bence olabilir yastık niyetine kullanmak istiyorum o göbeği sjsjsj
Hafif göbek seviyorum ben ya :D Keyifli akşamlar.
Yani 9 aylık değil de 2-3 ayliksa olabilir :)
Ufak çaplı göbek hiç sıkıntı değil ☺️
Zor bu devirde dış görünüş önemli
Sevdiğim adamın göbeği de cekici gelir
Hafif göbek çekici aslında
Kimine göre vardır 👍🏻
ne kadar göbekli ama
Kilo sevmiyorum ya
Hayir benim için zor
İllaki var
zekasi varsa evet
Üzgünüm yok.
Balkonsuz ev olmazz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?