15 senedir cildimi düzeltmek için ev araba parası harcadım, faydası olmadı. Bu ciltle yaşamaya nasıl alışırım?

Kremler bakımlar tonik ve vitaminler temizleyiciler serumlar 15 yıl uğraştım o kadar iğrenç aynalara bakamıyorum derim inceldi gözenekler nohut gibi tüm damarlar görünüyor çok çirkin böyle yaşamak zor

15 senedir cildimi düzeltmek için ev araba parası harcadım, faydası olmadı. Bu ciltle yaşamaya nasıl alışırım?
Cevapla