Merhaba.
Ben makyajı çok nadiren yapan bir insanım. Genellikle özel günlerde tercih ederim yani günlük hayatta tercih sebebim değil. Hem üşeniyorum hem de asıl sebebi cildimde kimyasal hiçbir şeyi sevmiyorum. Bazen bana bakımsızsın diyorlar makyaj yapmadığım için. Ben böyle mutluyum sonuçta, insanlar neden makyajı bakım olarak görür ki? Temziliğime, kılık kıyafetime dikkat eden biriyim ama sadece makyaj yapmıyorum.
Sizce bir kadında makyaj az da olsa olmalı mıdır?
Ben makyajı çok nadiren yapan bir insanım. Genellikle özel günlerde tercih ederim yani günlük hayatta tercih sebebim değil. Hem üşeniyorum hem de asıl sebebi cildimde kimyasal hiçbir şeyi sevmiyorum. Bazen bana bakımsızsın diyorlar makyaj yapmadığım için. Ben böyle mutluyum sonuçta, insanlar neden makyajı bakım olarak görür ki? Temziliğime, kılık kıyafetime dikkat eden biriyim ama sadece makyaj yapmıyorum.
Sizce bir kadında makyaj az da olsa olmalı mıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer