Ben genelde nemlendirici özelliği olan bb kremleri kullanıyorum. Bu sayede cildimi soğuktan korumuş olmaya çalışıyorum.

Ben genelde nemlendirici özelliği olan bb kremleri kullanıyorum. Bu sayede cildimi soğuktan korumuş olmaya çalışıyorum.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Makyaj yapmıyorum
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Kış mevsimi sizlere ömür artık dört mevsim yaz makyajı! Ben makyaj yapmıyorum ayrıca. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Nemlendiri yetio
ruj far allık
Nemlendirici yetiyor