Ben her gun bakım yapan biriyim ama kimisi sadece özel günlerde yapıyor. Sen ne zaman yapıyorsun?

Ben her gun bakım yapan biriyim ama kimisi sadece özel günlerde yapıyor. Sen ne zaman yapıyorsun?

bu soru kadınlar için mi ancak erkeklerde cevap verebiliyor ise o vakit eskisi kadar bakım yapamıyorum kendimden endişe eder halde düşünce içindeyim şimdi ne vakti olsa ki
erkekler de cevap verebilir tabii ki. bakım sadece kadınlara özgü bir şey değildir.
Cevap
4Cevap
Olmazsa olmaz bir şey kendim için yapıyorum sonuçta kimse için değil
tabii, insan kendi için yapmalı
Bakım her zaman yapmaya çalışıyorum. benim için olmazsa olmaz diyebilirim.
Olabildigimin en iyisi olmaya çalışıyorum fakat her zaman bakım bile yapsam dışarda yorulunca tipim kayıyor shshs
:D yorgun günlerde öyle oluyor maalesef
Bakım için öyle extra şeyler yapmıyorum eskiden soda ile traş sonrası yıkardım onu da bıraktım.
Kullanıcı adımdan da anlaşılacağı üzere, bakım benim göbek adım:)
hahahah çok iyi
🙈🙈🤣🤣🤣
Bakım her zaman yapılır, yapılmalı. Sadece özel günlerde bakım yapmak pek etkili olmaz..
bence de, günlük bakım yapınca cilt daha bir ışıltılı oluyor
bu şekilde aracınızla trafiğe çıkarsınız. hep soldan gidip trafiğe yakalanmazsınız
Günlük cilt bakımı rutini dışında birkaç ayda bir maske vs yaptırıyorum. Seviyorum
Olmazsa olmazım tabi ki
Bakim yapmazsam yüzümü sivilce basar ahahahah
benim de öyle :D
Olmazsa olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?