
Kaşlar, gözler, hele de dudaklar... lokum gibiler..
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴

Kaşlar, gözler, hele de dudaklar... lokum gibiler..
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
:D füze atsaydın, bu bizi öldürmeye yetmez,
ama sorunun cevabı çok basit, öncelikle sağlıklı besleniyorlar, düzenli spor yapıyorlar, çalışma hayatları insan hakları ile uyumlu, ilişkilerinde birbirinin başının etini yemiyorlar, medeni bir uyum içerisindeler, beşeri ilişkileri sadece dışarıda kalıyor, karakterleri oturmuş ve çabuk ergenlikten çıkıyorlar :)
ama hakkını yememek lazım bizim delikanlılarda fena değil hani, dünya kadınları hakkında tek bir kelime dahi etmeyeceğim zira yeterince belirtilmiş :D
ben bunun nedeni geçmişimizde görüyorum. çok göç yiyen bir ülkeyiz. savaşlar, hastalıklar, açlıklar çok gördük. her türlü millet geldi doğulusu arabı vb bunlarlan evlenildi. bu yüzden genlerimiz bunlarla mutasyon mutasyona uğradılar. şimdide çok değişik tipler olarak çıkıyoruz meydana
Genleri sağlam bizim türk milleti gibi tembel değiller vücutlarına gereken değeri ve özeni gösteriyorlar. Türk insanı da sadece kıl almayı iki krem sürmeyi bakım temizlik olarak görüyor.
Hamur işi yemiyolar ondan 😂😂😂
Cevap
56Cevap
Selam gadası 🙃
Biz Türk erkekleri gibi spordan uzak değiller ki
Ah bir bilsem, gözümüz gönlümüz kapandı ülkede! Shdh
Çünkü bakımlı oluyorlar kendine bakım yapmayı kadınlık olarak görmüyorlar
Rus kızları da çok güzel ve seksi oluyorlar. özellikle sarı saçları. beyaz tenleri. ve mavi gözleri.
Bende seksiyim
Aslında ben yabancı olmalıydım
Ama sırf yabancı değilim diye her lafı yiyorum demek ki
Yabancı olursan saygı duyuyorlar
Kendi türünden birine saygısızlık ediyorlar
Bu gerçek


Knk Suriyeli muhammete benziyorsun üzülme yabancı oldun
turklerin genleri oyle kizi da erkegi de normal ve altidir bakimla alakasi yok bakimli olmak temiz olmak demek ne bakimli insanlar var bakimsiz insandan bile cirkinbl istedugin kremi serumu kullan nafile genler genler

Yhaa gercekten mi 😂
Genetik meselesi
Estetik yaptırıp playboy olmus diyorlar 😂
Nasıl bir yokluksa artık ! Komşunun tavuğu komşuya devekuşu görünürmüş 😅
Yani Aşkta olsun tabide.. Fotoğraftaki arkadaşın türk olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam çünkü fotodaki yakışıklıya çok benzeyen en az 2 arkadaşın var tabiki de Türkler yani 😅
Dün Ukraynalı oğlan starbucksta önümdeki kuyrukta Türk kızıyla sevgililerdi, kızın o kuyrukta ellemediği yerini bırakmadı. Ben utandım kasiyerdekiler utandı kız utandı ama oğlan andaval gibiydi. Öyle çocuk gibi olacağıma bi Anadolu delikanlısı olarak yaşarım daha şereflidir.
Biz bunu söylediğimiz için evde kaldık kral 🥺🥲
Ya arkadaşım güzel yakışıklıda o sevgi aşk 10 yılda bitiyor benim öyle 3 tane arkadaşım yabancı ile evli ikisi boşandı bir aşk fırtınası sürükleyip götürüyor ilk çocuktan sonra sorunlar başlıyor bitiyor bu konuda dikkatli olmak gerekir
Ayrı bir havaları olduğu doğru dönüp bakıyorsun bir kere daha görmek istiyorsun. Bir kaç sene önce İran kökenli biriyle karşılaştım gerçekten hem çok sempatik hem de duruşuyla dikkat çekiyordu.
İranlı kadınların çekici olfugunu duydum yaşadım ama. erkekelri bilmiyorum.. demekk size de öyle erkekleri çekici geliyor ilginc
Rus kızları neden bu kadar güzel 😂😂
(linç geliyor iyi izleyin 😎)
Coğrafyalara göre insanlar biçimleniyor çiçeğim. görseldeki adamın ailesini Türkiye'ye getir 2 kuşak sonra bizimle aynı olurlar. Coğrafya kişilerin şekillenmesinde büyük etken.
Onun için Rus ve Avrupalı kadınlar bizim erkekleri seviyor kız gibi olmadıkları için
Alışılmışın dışında olan şeyler daha çok gözüne hitap ediyor ondan öyle.
Çünkü onları Tr kadını doğurmuyor hamur meselesi 😉😂
seks :D
Dünya güzeli pamuk prensesler Türk erkeklerini yermek için doluşmuşlar.
Yasak Elma izleyip, annesiyle fiskos yapan güzelliklere bak sen, canlarım benim
hayıy sadece yakışıklı olanları görüyoruzda ondan ırkına bakılmaksızın yüzü güzel olmayanlar maalesef ön plana pek fazla çıkamıyorlar o yüzden gördüklerimiz genelde yakışıklı ve güzeller
Türk erkeği kadını da kendi bakarsa bence ortalamanın üstünde çıkabilir. Rus bloku ayrı tutuyorum hiç bir ülke yarışamıyor :) Venezulla birazda onlar da bakımlı değil.
bu tipede düşmeyin beee bi farkı yok 😂😂
Yabancı erkekler bizim kadınlar çok seviyor çok seksi buluyorlar yakışıklı kiracılar Çünkü babalari benim😄😄😄😄
Spor yapıyorlar, kendilerine bakıyorlar, falan ondan olabilir estetikte azda olsa yapıyorlardır belki de
Harbi tazı gibiler ya 😂
Ve dedi kendisi patates surat 1.50 boyu olan çirkin mi çirkin tc kızı
Çok basit, bakımlı olup kendine özen gösterenle dalga geçmiyorlar çünkü.
Erkeklerin yakışıklı olduğunu düşünmüyorum yabancı kızlar çok güzel bence en yakışıklı erkek benim
Bizim erkekler nasil kudurmuşş ahahahhaaha
(Her zamanki halleri😉)
turk erkeginden yuz bulamayan kendini avutma seklim der gibi 😃
Sen de biliyorsun ki Türk erkeğine yüz veren de biz kadınlarız😂
Bize de yakışıklılar var ama yabancılar da adını koyamadığım bir çekicilik ve yakışıklılık var.
Çünkü kadına doymuslar nasıl sevişecegini iyi biliyorlar
Yerli malı yurdun malı, herkes onu kullanmalı 😀🙏☘🦋☕
Bizimde yaşam şartlarımız onların gibi olsa elimize su dokemezler 😉 sen getir en yakışıklı ve seksi erkeği burada 2 ay yaşasın aynı cümleyi kurarsan şapkamı çıkartırım
Yabancı kadınlar da öyle sizden 1000 kat iyiler özellikle Ruslar falan 😄
Allah vergisi😄
Uff. Yabancı erkeklerin aleti de büyük oluyor kız. Bizimkiler gibi bamya değiller.
Çok kıskandık yapma böyle
yabancı kızlarda öylr
Ölelimmi biz:) Öyle yaratmış
Bilmiyorum onlara sormalısın
Gomdun turkleri yani,😏
Davulun sesi dışardan hoş gelir meselesi.
y-adı üstünde yabancı..
İtalyanlar öyle
Gidin bence de 😃
Turklerde de cok ama kizlar nedense unluleri ve yabancilari daha cok abartiyor
Yabancı oldukları için. Nedense yabancı kadınlarda bizim için aynı soruyu soruyorlar.
Hiç te değil katılmıyorum sana
Şimdi bu sexsi mi 😂
onlarda sizinle evlenmyecek çok kasmayın
Gözlük takıyor musun?:)
Çünkü ekonomileri iyi kendi bakımlarını kaliteli şeylerle yapıyorlar
Bende öyleyim😂
Sana oyle geliyor olabilirmi
şuna bak hele
Reklam her zaman satar...
Türkiyenin bitki örtüsü ki bu tip
Fotoğraftaki adam Türklere benziyor
Bakıyorlar kendilerine
Genetik kalite
😂😂🤣😂güldürdün
Kizlarda öyle
Makyaj yaptıkları içindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?