Saçımı açtırdım beyaz-gri̇ tonu oldu nasıl geçi̇rebi̇li̇ri̇m?

bugün saçlarımı açtırdım gerçekten çok kötü oldu, ölmüşümde gömmeyi unutmuşlar gibi. önleri bembeyaz arkaları gri tonlarında oldu napıcam 1 ayda geçer mi?
Saçımı açtırdım beyaz-gri̇ tonu oldu nasıl geçi̇rebi̇li̇ri̇m?
Cevapla