Selamlar! Şimdi ben bir anlık Gaza geldim ve saçımı kızıl kahveye bir güzel boyadım. Ancak fazla kızıl oldu ve saç diplerim turuncu. 🤭🤭 Şimdi ben ne yapmalıyım? Tekrar boyasam hangi renk tercih etmeliyim? Kızıl çok kötü durmuyor ama umduğum bu değildi. Saç diplerim şey gibi, portakal. 😂
NOT: Bildiğiniz markadan şaşmayın. Aslında aklımda bu yoktu, içimden geldi.
Eyvah! Saçlarımı boyadım ama umduğum gibi olmadı. İnsan içine nasıl çıkabilirim?
Merhaba. Tekrar tekrar saç boyamak saçlara zarar verir. Üst üste boyanan saçlarda zayıflama ve matlık görünmesi doğaldır. Saçınızı her gün yıkadığınız takdirde 28-30 gün kadar kalıcı olabilen boyaları tekrarlamak için beklemeniz gereken ideal süre ilk boyama işleminden itibaren 6-8 haftadır.
içinden geldiği gibi kendince nasıl güzelse eğlenceli ise ne yapıcaksın diğerleri ne düşünmüş ben mavi yaptım boya altı sarı çıktı alttan yinede sevdim benim için yeni ve eğlenceli çünkü
Kızıl rengin kadınlara yakıştığını düşünüyorum genel olarak güzel duran bir renk ayrı bir hava kattığı da aşikar. Tonunu biraz fazla kaçırmış olabilirsiniz bunu kafanıza takmayın ama tekrar tekrar saçınızı boyama düşüncesinden de biraz uzaklaşmanız gerekiyor çünkü sürekli saç boyamak saç tellerinin zarar görmesine neden olur ve mat görünüm olmasına sebep olur. Boyama işleminden sonra başka renge boyamak için biraz beklemeniz gerekiyor ilk boyama ve sonraki boyamalarda bu süre ne kadar değişir tam bilmiyorum ama en az 4-5 hafta beklemeniz gerekiyor ondan sonra tekrar boyama işlemi yapabilirsiniz ideal süresi bu diye biliyorum.
Sokaktaki insanların buna pek dikkat edeceğini sanmam, çevrendekilere de yeni tasarımını deneme aşamasında olduğunu söyleyerek konuya açıklık kazandırabilirsin.