Güncellemeler
+1 yıl
Illa cirkinler güzellesiyor diye bisi yok neyin kafasini yasiyorsunuz, estetik bir işlemden söz etmemiştim bakimi genelde güzeller yapiyor zaten
Bu hersey olabilir cilt bakimlari kuaförler kremler vs
Benim hep yaptirdigim sey kirpik liftingi bu sene yapmam artik diyordum son dk karar degistirdim😂 kirpiklerimi seviyorum jdjjd
Normal bakım malzemeleri alıyorum ekstra bir şeyler yaptırmıyorum
Tek sabunla çok yakışıklıyım
Cevap
12Cevap
Çok para harcamıyorum
3-4 haftada bir traş olurum o kadar, soğuk havalarda krem falan bir de
Kuafore en son ne zaman gittiğimi hatirlamiyorum. Çocukkendi sanirim
Hayır zaten güzelim😆
Ama bu öyle bisi degil yani kremler bakimlar baska
Her hafta rahatlamak için saçımı kesiyorum
😀
Yüzümü yıkıyorum sabah uyanınca 😅
😂
Ben kremler serumlar siparis verdim oh mis
Haftda 2 kere peeling tamamdir:D
aylık 300 tl bakım masrafı oluyor tabii ki
Bi spor bi kıyafet evet çok para
Hayır. d
Hayır
Hayır
Harcamiyorum
Harcamam
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar