Ruslar daha doğrusu Slavlar neden bu kadar güzel?

Antalya'da yaşıyorum. Abi 1 tanesi bile mi cirkin olmaz hepsi kusursuz yaratılmış. Bende bi Türk kızıyım ama aradaki fark everest kadar. Biz ne yaparsak yapalım genleri dna yı degistiremeyecegimize göre o güzelliğe ulaşamayız gibime geliyor. Estetik falan boşa yoruyoruz kendimizi

Ruslar daha doğrusu Slavlar neden bu kadar güzel?
Cevapla