Burun estetiği olalı 6 ay geçti ama burnumun ucu hala semsert ve şiş?

bir de kalkık odluğu için şiş olunca iyice kalkık göründü. çok pişmanım bu kalkıklık ve şişlik iner mi sizce

Burun estetiği olalı 6 ay geçti ama burnumun ucu hala semsert ve şiş?
Cevapla