
Evde boyamak
Kuaförde boyamak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kuaförde boyamayı tercih ederim çünkü evde uğraşması zor oluyor. Ayrıca boya tonunu ayarlamak zor geliyor bana.
Saç boyamak riskli bir şey. Renk tutmazsa hayatımın pişmanlığı olur. Bu yüzden ben kuaförde boyatmayı tercih ederim.
Cevap
4Cevap
Evde boyayıp yakma riskine girmek istemem gadası
Kuaförde ama hiç boyatmadım
Kadın kuaförüyüm uzmanım, bu profile koyduğun fotoğrafı çok gösterip istiyorlar. Her Kuaför bile yapamaz şu görseldeki saçı. Senin yeterince bilgin yoksa sen de yapamazsın. Çalışmalarına güvendiğin bir kuaföre git instagram sayfasını daha önceki açma boyama çalışmalarını incele öyle git kuaföre.
Tek renk olsa evde yaparım siyah kızıl kahverengi falan ama sarı veya ombre sombre gri tonları kuaförde emin ol o mazemeyi alınca kuaför fiyatı tutuyor zaten uygulama filan derken hiç gerek yok
Açıcılı bir işlem yaptırıyorsam kuaförlerde boyatırım onun dışında dip boyası veya düz bir renkse evde kendim boyarım. Ama evde de ev boyasıyla değil kuaförlerin kullandığı igora ile boyarım
anneme boyatıyorum saçlarım uzun olduğu için kuaför 600tl'ye boyuyor
Saçımı boyatmak istemiyorum anca beyazlarim çıkınca boyatcam yaşlanınca kuaförde
Kuaför tercihim olur profesyonel sertifikalı güvenilir ellere teslim ederim
Hiç boyamadım ama kuaförde boyamak daha mantıklı geliyor
Bence evde boya al bi kutu 50 tl saç boyası ;)
Ne evdesi be evde boyama devrimi kaldı gerekirse 5 bin veririm yinede kuaförde boyarım evde boyamak ne ya
Boyatsam kuaföre giderdim
Kadın olsaydım evde boyamayı tercih
Kuaförde boyatırdım.
Hiç boyamadım
Kuaför
Kuaför
Kuaförde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?