Yüzüne dove sabun süren erkekler biz kadınlardan daha güzel cilde sahip. Bu kırıcı. Cildimiz bile nankör be ayıp o kadar para döküyoruz 😒 anlamiyorum biz kadınlar dert babası olmuşuz heralde niye böyle 🤨
(Bu erkekler yanitlayin) 🤔
Yüzüne dove sabun süren erkekler biz kadınlardan daha güzel cilde sahip. Bu kırıcı. Cildimiz bile nankör be ayıp o kadar para döküyoruz 😒 anlamiyorum biz kadınlar dert babası olmuşuz heralde niye böyle 🤨
(Bu erkekler yanitlayin) 🤔
Sebebini söyleyeyim sivilce çıkma sebeplerini iyi araştırman gerekiyor
1-) eğer yağlı bir yapıya sahipsen yüzünü günlük sabunla yıkaman lazım
2-) makyaj çok katı ve bol yaparsan deri hava alamaz ve sivilce çıkmasına sebep olur
3-) çekirdek cips kola bisküvi çikolata ve kola aşırı içersen tüketirsen sivilce çıkma oranı artar ve sivilce yapar
4-) stres üzüntü birşeyler çok takma ve takıntılı olma sivilce çıkmasına sebep olur
5-) yüz temizleme jelleri sürekli kullanımı deri gözeneklerini fazla açar ve oralara yerleşen yağ tabakaları sivilce oluşturur
Şimdi gelelim erkeklerde neden az çıkıyor erkekler kadınlara nazaran daha az takıntılı ve stres seviyesi azdır
Makyaj yapmazlar ve derileri hava alır abdest alırken ya da gün içinde el yüz yıkaması kadınlara göre daha çoktur kadınlar makyaj bozulur diye gün boyu yüzüne su tutmaya çekinirler
Erkekler yüz temizleme jelleri çok tercih etmezler gözenekler çok açılmadığından sivilce oluşumu azdır
Erkekler çalışmaktan abur cubur tüketimi azdır ve sivilce oluşumu azdır (22 yaşından büyükler)
Bu gibi daha çok sayacağım sebepler vardır sana tavsiyem haftalık 2 ya da 3 gün makyaj yapmaman ve yüzün doğal akışına bırakman her sabah dove değil de doğal yeşil sabun var ben onla güzel yıkarım onla yıkamalısın ve kimyasal maddeler çok sürmemeni tavsiye ederim beslenmene dikkat etmelisin
Hiiç makyaj yapan biri değilim yillardir bir kere fondoten sürmüşlüğüm yok sadece rimel zaten rimelinde ciltle alakasi yok
Ama çok aburcubur tüketiyorum şeker çikolata bağimlisiyim :(
Evet abur cuburdan kaynaklı oluyor azaltman lazım eğer bütçe varsa yeşil sabun çok iyi ya da carbon sabunlar sabah uyanınca bir defa yıkasan yeterli
Sebeb şu aslında basit ama hemcinslerim illa bisey kullanma zorunluluğuna giriyor ve kullandığınız ürünler yüzünüzde bağımlılık yapıyor. Ürünü Kullanmazsan çok kötü hâl alır yüz. İçindeki maddeler yüzde bir yeri düzeltirken başka yeri bozuyor aslında. Fazla ürün kullanmamalı ve doğal ürünler tercih etmeli. Ben kükürt sabunu kullandigimda bile çok faydasini görüyorum hafif nemlendirip mis gbi oluyor ve sivilce cikmaz. Çok nadir
Kadınlar yağlardan erkekler kaslardan oluşur daha doğrusu kadınların yağ dokusu erkeklerin kas dokusu vücuda oranı daha fazladır ayrıca kadınlar makyaj vs yaptıkları için yüzdeki kirler çoktur buda sivilceye sebep olur...
Cevap
11Cevap
Çıkıyor tabi ki hatta erkeklerde daha fazla oluyor
Kim diyor çıkmıyor diye ya da
Ben diyorum
Sanırım hormonsal bozuklukları olmuyor o yüzden 😅
Evet ya bencede bu yüzden regl filan da yok
Aynen öyle rahatlar 😅
Hormonlardan dolayı onlar regl bile olmuyor sivilcelerinin az olması çok doğal
Yüzüne milyon tane kimyasal sürersen vücut nefes alamaz bir yerde patlak verir bu iş böyle.
Yüzüme bir şey sürdüğüm yok makyaj yapmiyorum
İnş bakalim düzelecez evelallah
bizim derimiz sizinkinden kat kat kalın o yüzden
Kız sus nazar değecek şimdi bana
Değsin ya az da siz çekin 😠
Stresten çıktı 2 tane az önce 😔
Makyaja göre sizde çok sorun var. Cilde zarar veriyor o kadar kimyasal
Makyaj yapmıyorum
Hiç mi?
Cilde zarar veren fondoten kapatici vb. Hicbirini kullanmiyorum yillardir. Sadece rimel
Bağışıklık sistemin iyi çalışmıyor demek ki
Çok abur cubur çikolata tüketiyorum bir de stres
Yediklerinden sivilcelenme olabilir.
Çıkıyorda kadınlar kadar değil
cikiyor da bir cok yer de degisik
Çok ugrastiginiz için olabilir
Mesela abim saçıyla çok uğraşırdi benim. Saç kremleri dinlendirici yumuşatıcı yok bilmemne. Bakım yapıyorum diye bisisuru bisyler kullanırdı. Ben hiç kullanmam bu arada. Saçları döküldü. Benimkiler sapa sağlam duruyo.
Dişler de aynı şekilde yok diş ipi yok gargara yok beyazlatıcı fırça falan derken dişlerinin yarısını dolgu yaptırdı. Ben sadece fircaliyom o kadar bazen macun bile kullanmadan fircaliyom. Bir ekre bile dişciye gitmedim :)
İşte bunu engellemenin yolunu biliyolar ve gayet kolay ama işte sana anlatsamda laf dinlemezsin kesin
Hormonlarşa ilgili olabilir. Yok bende hiç 😊
Bize doveda yetmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?