Bacaklarımı jiletle aldıktan sonraki bir kaç gün kaşıntı oluyor neden?

Bacaklarımı jiletle almadan önce peeling yapıyorum ve duş jeli gibi birşeyle ılık suyun altında jiletliyorum daha sonra da nemlendirici sürüyorum tahriş gibi bi sıkıntı olmuyor ama bir iki gün sonra tüylerim çıkmaya başlayınca aşırı bir kaşıntı oluyor hiç rahat edemiyorum bu neden olur?

Güncellemeler
+1 yıl
Hayatında bacağını jiletle almayan erkekler yorum yapmazsa iyi olur bilip bilmeden herşeye atlamayın...
Bacaklarımı jiletle aldıktan sonraki bir kaç gün kaşıntı oluyor neden?
Cevapla