Ben nemlendirici kağıt maskeleri seviyorum ama arındırıcı olanlar işe yaramıyor gibi geliyor.

Ben nemlendirici kağıt maskeleri seviyorum ama arındırıcı olanlar işe yaramıyor gibi geliyor.

Nivea’nın nemlendirici kağıt maskesini kullanıyorum güllü olanını. Çok üşengeç olduğum için pratik geliyor bana. Her gün kremler yağlar sürmüyorum cildime.15 günde bir o maskeden yapıyorum gayet memnunum. Alerjik bir bünyem olduğu için de cildimi kızartmayan kaşındırmayan tek marka Nivea. Bana iyi geliyor.
Cevap
1Cevap
yumuşatmaktan başka bir etkisi olmuyor.
Bence yeterince etkililer
Japon veya kore ürünü olmadığı sürece kullanmam alerji yaptığı için 🥲
Sadece missha nın maskeleri güzel
Bence değiller
Çok değil bence
Hayir
Pek değil bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?