
Fizik nasıl sizce beğenirmi ya korkuyorum lütfen kötü yprum yapmayın

Fizik nasıl sizce beğenirmi ya korkuyorum lütfen kötü yprum yapmayın
Balık etli olduğun çizgilerden belli sadece ama simsiyah giymişsin fotoğrafta siyah çok belli değil belden altı evet balık etli iyi ama temiz güzel giyin kokuda önemli çokta dar giyinme yani tabi karşındaki erkeğe bağlı libidosu yüksek biri olur flan tahrik edebilirsin
Zaten temiz ve güzel kokan bi insanım ya biraz istekli gibi ama tahrik olursa nolurki
Giydiği pantolondan flan kalkar kalkmaya çalışır şeyi zorlanır sonra ağrır inmezse
Bişyler yapmak ister sana öpmek gibi başlar
Ohaa of napcam ya ilk buluşmada öpüşülürmü sence
İzin veriymi öpmesine
Karşılıklı çekime isteğe bağlı öpüşülebilir başka şeyde olabilir ben ilk buluştum biriyle neler neler olduydu inanamadıydım
Ya biz evde buluşmuycZki
Tamam bende evde buluşmamıştım zatende detaylar önemli şimdi
Ohaaa nerde buluştunuz biz dışara buluşcaz
Bizde dışarıda buluştuk avm de buluşmuştuk
Bizimkini anlatıyım diyeceğim ama şimdi uzar konu gizlisin sende
Tercihler arasında yüksek puanlı fiziğe sahipsin hem dolgun hemde çekici yapın var yatakta seni hayal etmek bile heyecan verici erkeğin olmak isterdim açıkçası
Bence bir insan fiziğini değil, seni sevmeli😕 bunu takarak ona sadece fırsat veriyorsun. Onun için çok önemliyse bil ki fiziğini sevecek “seni” değil! Özgüvenli ol ve hiç laf ettirme!
Ben olsam ve laf etse ağzına s……
neyse anladın 😅
Yalnız sen balık etliden daha etlisin. Bacakların fazla kalın. Bacaklarını sıkılaştırırsan o zaman vücudun daha güzel olur.
Beğenilmemekten korkma, sadece kendin için bacaklarını bir tık incelt yeterli.
Cevap
89Cevap
Sizi olduğunuz gibi sevmeli. fizik için değil.
Genel olarak erkeklerin istediği vücut tipi bu zaten meme ve kalça büyük olcak göbek olmicak isterler. Yani düşündüğün gibi orantısız görünmüyor bence vücudun. Ama bunları bir kenara bırakıyorum fiziğin yüzünden senden soğuyacak insanla ne işin olur ki zaten? Önemli olan anlaşabilmek kafaların uyuşması değil mi?
Nasılım deyip, kötü yorum yapmayın demek nasıl bir kafa? İyi yorum bekliyorsan kimsenin yorum yapmasını beklemesen daha iyi. Bacakların kısa duruyor. Belin ince değil aslında kalçan çok büyük. Zevkine ve abazalığına göre karşındaki kişi beğenebilir de beğenmeyebilir de.
Bilekten kesen botlar bacağı daha kısa gösterir bu abla bide biraz kilolu olduğu için onunda etkisi var
Kötü değilsin. Korkacak bir şey de yok. Herkesin kişisel tercihleri farklı olabilir. Bunlardan yanlış çıkarımlar yaparak kendini üzme.
Ayrıca sen bunu diyorsan gerçekten kilolular ne yapsın :D İyisin iyi
Ay vallahi psikolojim bozuldu içimi rahatlattın çok teşekkür ederim 🥺❤️
Daha geçen gün bir arkadaşımla bu konuda konuştuk şişman olduğunu ve buluşmak istemediğini söylemişti onu ikna etmeye çalıştım ama başaramadım seni de herhalde ikna edemem
Fiziğin kötü değil de, sırf fiziğin için beğenmiyorsa zaten yol ver gitsin sen bedenden ibaret misin aklın var fikrin var karakterin var yani.
Çok haklısın
Kısa ve şişmansın ama günümüz erkekleri için deliğin olsun kafi.
5 cm öğrende gel
Hiç bir şey yapma. Kendin ol ve buluşmaya git. Fiziğin dolgun olduğu gibi kıvrımlı ve güzel bir kalçan var. Seksi ve beğenilen vücudun var. O kıymetini bilmezse bilen olur merak etme 😊
Ne alakaaaa geyet iyisin ve öncelikle seni sevecek insan dIş görünüşünle degil içinin güzelligi için sevmeli. Yinede her insan farkli işte, korkma geyet güzel bir vücudun var:)
Kötü değilsin ya hani öyle aşırı bir fazlalığın ya da aşırı bir kilon yok bence iyisin beğenirde korkma sakın
İnsallah
Ay teşekkür ederim inşallah beğenir
senın bu fızıgın begenmeyen varsa kördur o :D
Belin ince kalçan çok güzel duruyor fiziğinde fazla olarak bacakların biraz kalın o kadar. Nesi kötü ya da bunun nesine kim kötü diyor ben anlamıyorum. Takıldığınız şeylere bi bakın ya. Bize bakan bile yok kızın girdiği tribe bak aмк
Fizik dediğin bu işte, kuru gôtlüler kendini nimetten saymasın
Ya benimkide tam tersi büyük kalça sevmiyorum diyo
Knk beğenirmi ya dürüst ol valla 🥺
Of yaa kalçası büyük kadın sevmiyom dio
Kötü değil. Fakat bir özelliğinden rahatsızsan ya onu yok etmeye çalış. Edemiyorsan da başka niteliklerini geliştir. Her şey fizik değil. :)
Balık etli olupta çok güzel bir o kadarda tatlı insanlar var. Kilodan dolayı beğenmeyecek olan en başından beğenmesin zaten önyargıdır bana göre bu.
Kişiye göre değişir bu durum, burada sorman genellenmiş bir yorum olur. 10 numara desem yalan olur bana göre ama berbat da değil
ssenin gibsini beğenmeyen de ne bileyim ;) kadın dediğin böyle olur ;)
Ya küçük kalça seviyomuş ama bilemedim şişman demesin bide
ya böyle birinin kıymetini nasıl bilmez. kadın dediğin balık etli olur kalçalı olur ;)
Balık etliden biraz kilolusun ama belin ince imiş o açıdan güzel bacak antrenmanı yaparsan hızlıca yok olur onlarda
Fiziğin gayet iyi ama kilo olarak az sınırı geçmişsin, biraz yürüyüş spor şart
Kilo olarak derken
Dizden yukarı bacakların kalın baya onun incelmesi lazım diğer yerlerinse göbeğin ve basenin gayet seksi yoksa. bu şekildede beğenir ama bacakları inceltirsen daha iyi olur sanırım ekmeği fazla tüketiyorsun
Bitanem sudan çıkmış Balina gibi görünüyorsun. Biraz spor yap🙏
Hoşttt ağla
Kanks samimi bir yorum yapmak istedim. Ayrıca spor yapman tavsiyesinde de bulundum. Siz kadınlar gerçeklere neden bu kadar kapalısınız.
Ya ama belirtmişim kötü yorum yapma diye 🥺
Ya afedersin şekerim. Şaka yapıyorum tabikide. Sen bu güzel ve çekici fiziğinle her erkeğin aklını başından alıp ayaklarını yerden kesersin.😘
Of dalga geçme yaa
Yemin ederim kanks. O buluşmya gideceğin erkeğin ben olmasını ne kadar isterdim tahmin bile edemezsin. Bak şimdiden kıskanmaya bile başladım o şanslı çocuğu😇
Ay şans dile kanki o zaman valla çocuk büyğk kalça sevmiyorum dedi
Ay şekerim bütün şanslar seninle olsun. Eğer randevunuz olumsuz geçerse üzülme. Ben büyük kalça seviyorum. Dilersen benimle de bir randevu ayarlayabilirsin. Kalbimin kapıları sana her zaman açık😘😘😘
😂😂
Kanks gayet ciddiyim ben. Beni unutma kalbine yaz. Bakarsın gün gelir lazım olurum😂😂😂
Kendini beğendirmek zorunda mısın? Çıldırmışsınız..
Ya sorma travma oldu
Allah aşkına basit olmayın yaa gerçekten de çok korkunç bir şey
Bacağına ağırlık tak onunla açma germe hareketi yap yağların erir
Canım bence spor ve diyetle çok daha güzel olabilirsin. Sağlığın için yap erkekler için değil ❤️
Yani insanların hepsi farklı tip fizikten hoşlanıyor bence karşındakine bağlı bu ve bence çok takma sırf bunun yüzünden negatif olacak biriyse değmez
Erkekler böyle seviyor zaten sen de bunun sıkıntısını yaşıyorsan ohoo
Niye biz besili hayvan mıyız ki? Kilomuza göre beğensinler.
Gayet iyi bence sadece basenlerim var aynı sorun bendede var ve gittmiyor.
Ayrıca seni seven fiziğini yüzüne gözüne bakıp sevicekse ondan hayır gelmez
Balık etli olabilirsin ama yeterince sikisin yani bir sorun yok beğenmeyen kendi bilir kimseye kendini beğendirmek zorunda değilsin kendine saygın olsun önemli olan bu.
Hiç fena değilsin gibi. Hatların iyi. Seksi görünüyor
Şu kadar öz güvenim olsa her şey hallolurdu
En sağdaki balık etliyi biraz geçmiş ama ilk ikisi normal
İyim iyi tabi sensen bu genelde inanıp yorumluyorum sonra biri çıkıp fakr diyor 😅
Amaan seni olduğun gibi sevmicekse zaten boş ver
Seni beğenen bu şekilde beğenir sende kusur arayan sana ait değildir
Balık etli olabilirsin ama sıkıntı yok. Beğenir bence. Kötü bir fizik değil.
vay tosunum kırkpınarda gözler seni arıyodu nerdeydin yahu 😂😂
Ananın aaaanındaydım
Kardeş yapıyoz sana şu an
Abarttığın kadar da değilmişsin. Begenilmeyecek bir şey görmedim. Evet kilon var ama fiziğin yerinde, şekilsiz bir kilon yok.
gayet iyi bir fiziğin var tanımadan beğenmeyen biri için korku fazla lüks bir durum
sen balıketli değil belin ve kalça uyumunla mükemmelsin
Balık etli değilmiuim neyim o zaman
sen biraz basenden fazlan varken fitsin ama bişi ekleyim belin senin basen ve kalçalarını şahane göstermiş
Gayet güzel fiziğin var orantılı ben beğendim. Kafana takma
Çocuk kilonu aşağı yukarı tahmin etmiştir. Begenmese bulusmaz
Tahta kurusu gibi olmaktan iyidir. Türküz biz :) lokum severiz ❤️
Emin ol gururun öz güvenin seni öne atar karşındaki kişiyi siklemiyip özgüvenin yoksa bile öyle davran emin ol fiziğini beğenmese bile özgüvenin için seninle olur
Bnce giderin vr. Bam bam fizigin hakkini verirsen ilk bulusma unutulmaz olur
Yani bu fiziği beğenmezse maldır ama sen daha malsın K bkma da
Maşallah taş gibi hatun sun birde bize çıkmıyor ki sen gibi hatun yoluna pas pas olurum
sen o tişörtü bi cıkart beğeniliyon mu beğenilmiyon mu gör bakim
havada kaparlar seni
kız dediğin budur işte. Asla korkma. Beğenileceğine eminim
Balık etli güzel bence, görecelidir birde ama senin fiziğin güzel yani ayrıca sadece fiziğe bakmakta yanlış bence.
Kötü değilsin. Herkesin kişisel tercihleri farklı olabilir. Bence gayet iyi sin boy kaç bu arada
Bencede beğenir dolgun fiziğin aranızda bir şey ge öecekmi eğer gececekse tayt VS giy yakışır etkilerde
Bukadar özgüvensiz olma beğenen beğenir beğenmeyen yol alır
Onu boş ver benimle buluş 🙈 kendine güven fiziginde gayet çekici. Özgüvenin tam olsun
bu sensen hayır diyen olmaz
Valla benim
Bu fiziği beğenmeyen erkek totoştur 😂
Gerçektenmi
Gerçekten. Mükemmele yakın
Zaten birçok erkek balıketli sever
Beğenmiyosa small bulsun :d
Abartma hiç bir şeyin yok devamkee
Begenmese defolsun gitsin
10 üzerinden 7 fizik yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?