20 yaşında olmama rağmen sakallarımın hâlâ çıkmaması normal mi?

Köse olabilir miyim? Tüy bile çok az çıkıyor

20 yaşında olmama rağmen sakallarımın hâlâ çıkmaması normal mi?
Cevapla