+1 yıl- Hayır, yaptırmamalısın: Dudak dolgusu yaptıracaksan başka işlemler de (örnek: rhinoplasty) yaptırman gerekir diye düşünüyorum. Rhinoplasty yaptırırsan da burun-dudak arasındaki mesafeyi kısaltmak için ayrıca bir işlem yaptırman gerekecektir.
Gerçi, dudak dolgusu kalıcı bir işlem olmadığından ve kalıcılık bakımından da seçenekleri olduğundan çok istiyorsan deneyebilirsin, içinde kalmamış olur.
- Farslara benziyorsun: Farslara benziyorsun ya da Arapların çoğunluğuna değil de İran'da yaşayan Araplara benziyorsun. Daha doğrusu, ben böyle düşünüyorum.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kendini nasıl mutlu hissedeceksen öyle yap bence. Çekincelerin varsa da için rahat olsun dudak dolgusu zaten kalıcı bir işlem değil. En geç 1 yıla şimdiki haline geri döner. Memnun kalmazsan bi daha yaptirmazsin olur biter. Bence ihtiyacin yok tabi ama sen daha iyi bilirsin
00 Yorumla
Bence denenebilir görmek açısından. Zaten bildiğim kadarıyla bi anda inanılmaz büyük bir dudak yapmazlar (tabi iyi bir doktora gidersen). Ya da dudak vitamini yaptırmayı düşünebilirsin daha risksiz bi seçenek <3
00 Yorumla
Bu halinle gayet hoş görünüyorsun. Eskiden sadece eskortlar aşırı dekolte ve estetik yapardı. Şimdi herkes onlar gibi görünmeye başladı. Bence hiç gerek yok. Bu şekilde daha çekicisin.
01 Yorumla- +1 yıl
Haklisiniz! TSK ederim 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence bu şekilde zaten güzel abla gerek yok. :) ama siz bilirsiniz
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılEstetik ve dolgu operasyonları kadınları fabrika çıkışı tek tip ürüne benzetiyor. Yapılan işlem estetik olarak hoş görünse dahi aynı tip burun, dudak, yanak, alın ve çeneleri göre göre alışıp bu ne biçim iş hepsi aynı diyorum. Bu yüzden değişik bir şekil görünce ya da orijinal bir yüz görünce farklı hissediyorum. Yani uzun lafın kısası hiç risk alma 👍 gayet hoşsun ve ırk olarak Türk ırkına benziyorsun.
30 Yorumla
+1 yılherkes aynı tornadan çıkmış gibi olmak için yarışıyor. cidden çok tuhaf. hem üslup olarak, hem görüntü olarak kendine has kadınlara hasret kaldık. sanki bütün kadınlar aynı ortamda büyümüş gibi. o derece hepsi birbirine benziyor.
bu dudak dolgusu, düğün makyajı vs yapan kişilerdr nasıl bir çene var ki kadınları böyle çirkin olmaya ikna edebiliyorlar?
kendine böyle bir kötülük yapma derim30 Yorumla
+1 yılHerkes yapti bende yapayim, herkes giydi bende giyeyim, herkes s ı k ı l d ı ben de sıkılayım , bu nasil bir kafa, insanoğlu doğallığı, safliğı, kendi tarzini oluşturmayi neden bir eksiklik görür
11 Yorumla- +1 yıl
Cok dogru diyorsun
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence de yakışmaz sana küçük ağız daha iyi gider ki Allah seni küçük ağızlı yaratmış adnan oktar'ın kediciklerine dönersin sakın yaptırma dolgu iğrenç olursun
31 Yorumla- +1 yıl
Sagol canim benim 🙏❤
+1 yılBu halin oldukça güzel, hiç gerek yok.
14 Yorumla- +1 yıl
Hahahhahahah
- +1 yıl
Gülmekten karnima agrilar girdi 😂😂😂😂😂
- +1 yıl
🙂
+1 yılDolgu, gerdirme, dolgun dudak, ufak burun, iri gözler, çizme kaslar... Herkes birbirinin aynısı oldu. Yaptırmayın gerek de yok zaten.
10 Yorumla
+1 yılYani biraz dudakların küçük gibi yakışır ama öyle kocaman değil az bi şey sırıtmayacak şekilde yaptırmalısın
10 Yorumla
+1 yılDudaklarım aynı seninkine benziyor bende düşünmüştüm güzellik uygulamasından dudağımı şişirip bakmıştım hiç olmadı benim fikrim sende dene istersen ama tavsiye etmem
01 Yorumla- +1 yıl
HADI YA 😳
Bence yaptırma güzelliğine o yapay şeyle bozmamalısın
11 YorumlaÖncelikle kendini nasıl mutlu hissediyorsan, nasıl olmasını diliyorsan öyle davran. Yok illa kendimle sorun yaşıyorum diyorsan yavaş yavaş işte o zaman ufak bir dolgu yapabilirsin.
10 Yorumla
+1 yılYo bende estetik yaptırmadım kxelmxnd ihtiyacımız yok bence böyle iyi
10 Yorumla
+1 yılHocam bence gözleri büyüt bak çok güzel oldu 😄
10 Yorumla
+1 yılDudak dolgusundan nefret ediyorum çok saçma bir şey gerçekten bana öyle geliyor yapanlar Güzel olduğunu falan mı sanıyorlar anlamıyorum ben hiç
16 Yorumla- +1 yıl
Öyle degilmi sence?
- +1 yıl
Hayır hiç değil bana hiç güzel gelmiyor güzellik anlayışıma güvenirim daha dudak dolgusunu doğru düzgün yakıştırdigim insan görmedim
- +1 yıl
Peki cok az yapsam 🙈🙈😂😂
- +1 yıl
O zaman güzel değilsin benim gözümde azi mi var ki
- +1 yıl
Hmm okadar karsimisin sen dudak dolgusuna 😂 Ama Erkekler sevmezmi kalin dudak
- +1 yıl
Bilmiyorum her erkeği bilmiyorum ben benim valla güzel durmuyor bak tırnak falan kötü değil güzel duruyor göz rimelleri falan olsun yüz makyajları olsun onlar güzel iyi hoş ama dudak saçma geliyor bana
+1 yılDudaklar kötü görünür. Bence doğal kalsın. Ama illa ki estetik yaptırayım diyosan göğüsleri düşünebilirsin. Biraz küçük gibi
035 Yorumla- +1 yıl
Nasıl gördün bravo dostum , yürümüyorsun yardırıyorsun 🤣
- +1 yıl
@Dördüncümurat4 😅😅ben diyince senin de dikkatini çekti ama değil mi.
Bak sana bir tüyo vereyim. Göğüslerini gördüğümden değil. Arkadaşın duruş şekli göğüslerini önplana çıkarmak ister gibi. Öne doğru bir hareket halinde. Bu da orada bir eksiklik olduğunu anlatır. - +1 yıl
Sen deyince bi bakayım hakkımısın diye baktım 🙃
- +1 yıl
@Dördüncümurat4 haklı mıyım 😅
- +1 yıl
büyükler çabuk sarkar
- +1 yıl
omlet gibi oluyor yaşlanınca
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan ben de çok büykten yana değilim. Ama yine de 85 minimum olmalı
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan yaşlandıktan sonra pek bir önemi kalıyor mu ki
- +1 yıl
e gene büyük baya o
- +1 yıl
erken sarkıyor zaten
- +1 yıl
görüyorum bazılarında üstünde çatlaklar oluyor sarkıyor daha yaşıtım olanlarda öyle
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan tabi göreceli bir durum. Benim için 85 ideal :)
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan çatlak zaten ayrı bir dert. Sadece göğüste de değil nerede olursa.
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan erken sarkması boyutuyla mı alakalı yoksa genetik gibi, spor yapmak gibi başka faktörlere mi bağlı. Gerçi küçük olanların sarkma ihtimali sıfır sanki
- +1 yıl
boyutla alakalı
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan Peki sarkma yaşı nedir. Genelde hangi yaşlarda sarkma başlar
- +1 yıl
ne biliyim tek yek inceledim sanki
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan 😂😂tamam tamam favori ölçümü 80 e düşürdüm
- +1 yıl
Benim memden sanane ya.🤦🏻♀️😂😂😂
- +1 yıl
😂e dudağınla ilgileneceksek memeleri de es geçmemek lazım değil mi :))
- +1 yıl
Terbiyesiz
- +1 yıl
Estağfurullah hanımefendi o sizin terbiyesizliğiniz :)
- +1 yıl
utanmıyorda
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan yahu gırgırına yorum yapıyoruz şurada. Bana ne senin orandan burandan. Utanmam gereken bir şey yok şükür.
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan 🙏💕
- +1 yıl
başlatma lan gırgırına
- +1 yıl
Git kendine ameliyat et canım insan
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan abla görünümünde bir abi daha. Tamam abi başlatmayalım gırgıra :)
- +1 yıl
ne diyon sen ya
- +1 yıl
kendin sanma
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan ben zaten abiyim nasıl kendin sanma :)))
sen lanlı lunlu konuşunca kahvehanede takılan adamlar gibi birden abi havası esti - +1 yıl
sen kızları İngiltere prensesi falan mı sandın
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan ben erkekte bile o tarz bir konuşma sevmiyorum. yakışmıyor. Bu prenslik veya prenseslik belirtisi ise gayet iyi bence. Sana da tavsiye ederim bir prenseslik.
- +1 yıl
kime nasıl konuşacağımı ben belirlerim başkası değil
- +1 yıl
@xİstilacıTürİnsan tamam anlaştık
+1 yılBırak gerekirse tek doğal insan sen ol ama yaptırma. Bu halinle gayet güzelsin bence ihtiyacın yok ¢
02 Yorumla- +1 yıl
Senin güzeligin canim.❤
- +1 yıl
Eyw ablam 🖤
+1 yılÖnce photoshop ile nasıl olur diye fotoğraf üzerinde gör baktın iyi oldu o zaman yaptırırsın ama bana kalırsa hiç yapma böyle şeylere bulaşma derim
10 Yorumla
+1 yılBende yaptırmadım ne bu şimdi özel mi sandın kendini
12 Yorumla- +1 yıl
Sevindim buna 🥰 herkes birbirine benziyor günümüzde
- +1 yıl
Evet bence de
+1 yılBenim de estetiğim yok. Sen de yaptırma. Herkes birbirine benzedi😅
11 Yorumla- +1 yıl
Hahah ama gercekten öyle hepsi klonlanmis gibi
- Güzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı.
+1 yılBence hiç gerek yok.
Boşuna olur diye düşünüyorum.05 Yorumla- +1 yıl
Neden bosuna olsun?
- +1 yıl
Bence böyle de guzelsiniz
- +1 yıl
Tabi tercih sizin ben fikrimi soyledim
- +1 yıl
O senin güzel bakisin. Cok sagol 😌🙏
- +1 yıl
🌹Rica ederim
+1 yılKaşların ve gözlerini çok beğendim kara kızları severim.
01 Yorumla- +1 yıl
Tsk ederim.😍🙏
Güzellik & Bakım konusunda 328 cevap paylaştı. diğerleriyle aynı olursun bi farkın olmaz😄 bence gerek yok
02 Yorumla- +1 yıl
Sevmiyormusun öyle?
- Güzellik & Bakım konusunda 591 cevap paylaştı.
+1 yıl💄 Rujunu dudak çizgisinin üstünden sür. Ben bazen öyle kullanıyorum dolgun gösteriyor. Dolgun dudak istersen sana kalmış.
00 Yorumla
+1 yılDoğal halin daha güzel yaşın genç gözüküyor yaşın biraz daha ilerleyince yaptırırsın
02 Yorumla- +1 yıl
Kimisi bana 40 demis 🤷🏻♀️😂 ve erkege benziyormussum
- +1 yıl
İnanma hiç de öyle değilsin
+1 yılYaptırma, yaptırırsan burun sonra yanak dolgusu sonra kaş kaldırma 🆚🆚 uzar gider.
Orta doğu İsrail00 Yorumla
+1 yılHayır tabiki doğallığını bozarsan bu yüzünü çok ararsın yüzün güzel..
03 Yorumla- +1 yıl
Diyorsun?
- +1 yıl
Dedim gitti..
- +1 yıl
Tamam sagol 🤗🤗
Biraz dudak dolgusu yakısır. Benn de burun estetiği yaptırmayı düsünüyorum
025 Yorumla- +1 yıl
Herkezde ayni burun bacim. Ben yaptirmam. Okan bayülgenin bir Videosu var ona bak istersen
- +1 yıl
- +1 yıl
Bence yapmayin yüzünüze yakismaz gibi geliyor bana böyle cok tatlisiniz
- +1 yıl
- +1 yıl
Bence hiç kendinle oynama çok tatlı hoş birisin.. Vanlı kadın tipi var sende biraz.
09 Yorumla- +1 yıl
Van tam olarak ne oluyor 🙈 cogu kisi diyor burada
- +1 yıl
woww ama Cerkezim 🙈
- +1 yıl
Eskisehir
- +1 yıl
Evet Eskisehirliyim.. Yaa cok ama cok tsk ederim 🙏 o sizin güzel bakan gözleriniz 😌
Yaptır yaptır da hepiniz aynı olun şebek dudakları gibi
10 Yorumla
+1 yılDudakların gayet güzel duruyor.
İspanyol güzellere benziyorsun 🙂00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 307 cevap paylaştı. bende üst dudağımm için yaptırmak istiyorum hafif bir şekilde yaptırmak göz çıkartır mıki?
00 Yorumla
+1 yılSende yaptir estetikcilerin geliri azalmis bu aralar :)
00 YorumlaYo bende estetik yaptırmadım. Dudakların ince. Dolgu yakışabilir.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılYakismaz gibi. Yuzunuze gore duzgun bu hali.
00 Yorumla
+1 yıldudakların gayet iyi bence risk almana hiç gerek yok
00 Yorumlaerkeklere inanma onlar estetikli kadinlar icin geberiyor kadinlar bosuna mi yaptiriyor tiktok silikonlu estetikli kadinlar rekor kiriyor dibleri düsüyor
06 Yorumla- +1 yıl
Diyorsun
- +1 yıl
O kadinlar icin gülüyorlar sekerim
Cogu erkekle konustum bunu - +1 yıl
Bir gecelik evet
- +1 yıl
Olabilir canım .
Hayır yapma bence herkes bire bir aynı olmuş zaten güzelsiniz yani gerek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOradan bol miktar övgü ve ilgi verelim ablamıza
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılArjantin brezilya kızlarına benzettim dudaklarını büyütme çok itici olur böyle normal
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılNormalde estetiğe karşıyım ama sana şart gibi
00 Yorumla Yaptırınca mutlu hissedecekseniz neden olmasın yaptırabilirsiniz tabi ki
00 Yorumla
+1 yılBende yaptırmadım ne alaka bissürü yaptırmayan var
01 Yorumla- +1 yıl
Cok sevindim buna
- Güzellik & Bakım konusunda 634 cevap paylaştı.
+1 yılHayır, gayet iyi
01 Yorumla- +1 yıl
Peki 🙏
- Güzellik & Bakım konusunda 811 cevap paylaştı.
+1 yılYaşasın estetiksiz doğal kadınlar
02 Yorumla- +1 yıl
🥰🥰
- +1 yıl
💐💐💐
- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYüzün güzel . Gerek yok
01 Yorumla- +1 yıl
Peki tatlim
+1 yılGerek yok bnmde yok isim olmaz
02 Yorumla- +1 yıl
🙏❤
- +1 yıl
☺️💞🌺
+1 yılBöyle güzelsin doğal kal 🌸
01 Yorumla- +1 yıl
Tamam canim 💕
- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s +1 yılVanlı gibi geldin bana nedense
06 Yorumla- +1 yıl
Vanli tam olarak ne?
- +1 yıl
Şehir
- +1 yıl
Cerkezim canim
- +1 yıl
Aa ben de😂
- +1 yıl
Ciddimisin yaa? 😂😂😂😂
- +1 yıl
Yarı çerkes yarı boşnak diyelim 😁
Az kilo al
Başka bir şey gerekmz010 Yorumla- +1 yıl
1,70 kilom 65 yüz hep zayif 🤷🏻♀️
- +1 yıl
Ne alaka ya
- +1 yıl
Yoo fizigim cok düzgün
- +1 yıl
Yok böyle gayet iyi
- +1 yıl
Sagol 😘
Burnunu yaptır o kalıcı hem
03 Yorumla- +1 yıl
Neden? herkes ayni olmasi sartmi sekerim
- +1 yıl
Ben sana dudak sordum canim. Minak burun bana yakismaz. Dolgu dedigim cok hafif
- Güzellik & Bakım konusunda 456 cevap paylaştı.
+1 yılEstetik surgery yaptım abi
08 Yorumla- +1 yıl
Ne?
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- Güzellik & Bakım konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılİhtiyaç yok güzel kadınsın
10 Yorumla Bı de ben varım jfjfj çok güzelsin ihtiyacın yok
11 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 428 cevap paylaştı.
+1 yılBence yaptırma 👍
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayır yaptırma
00 Yorumla
+1 yılHerkes de yapay oldu awww
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yılYahu ne gerek Çar ne güzel kadınsın
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 353 cevap paylaştı.
+1 yılHiç gereği yok bence.
00 Yorumla
+1 yılhayır ıhtıyacında yok
00 Yorumla
+1 yılHayır yapma doğal ol.
00 Yorumla- Devamını Gör (44)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 