Son zamanlarda çok göbek yaptım, kötü mü olmuş?

Kilolu bir erkek çekici olabilir mi?

Son zamanlarda çok göbek yaptım, kötü mü olmuş?

Şahsen ben zargana olmaktansa kendi vücudumu tercih ederim. Ama sizin düşüncelerinizi de merak ettim. Sizce genel olarak çekici miyim? Göbeği derhal eritmeli miyim?

Son zamanlarda çok göbek yaptım, kötü mü olmuş?
Cevapla