Çenemde geçmeyen sivilce izleri için tedaviye başladım. Cildim soyuldu, pul pul döküldü. İyileşiyor mu?

Çenemde uzun zamandır geçmeyen sivilce izleri vardı geçen haftalarda cildiyeye gittim bir sürü ilaç hap felan verdi 3 aylık bi tedavi dedi 1 2 haftadır düzenli kullanıyorum ama çenem yandı biraz soyulmaya başladı pul pul oldu felan bu iyileştiğini mi gösteriyo yoksa kullanmayı bırakmam mı lazım çünkü ilaçlar gerçekten sürünce aynı kolonya gibi yakıyo ilaçların adını yazıyorum LÜTFEN kullanan bi bilgisi olan birileri varsa yazabilir mi artık kafayı yicem
Munderm jel
Tetradox kapsül hap
Bioderma sebium gel moussant yüz yıkama jeli
Bioderma sebium sensitive nemlendirici
Bi de eczane el yapımı ilaç var o da çok yakıyı
Güncellemeler
+1 yıl
Zamanla daha kötü olmasından korkuyorum yandı biraz çünkü
Çenemde geçmeyen sivilce izleri için tedaviye başladım. Cildim soyuldu, pul pul döküldü. İyileşiyor mu?
Cevapla