Çenemde uzun zamandır geçmeyen sivilce izleri vardı geçen haftalarda cildiyeye gittim bir sürü ilaç hap felan verdi 3 aylık bi tedavi dedi 1 2 haftadır düzenli kullanıyorum ama çenem yandı biraz soyulmaya başladı pul pul oldu felan bu iyileştiğini mi gösteriyo yoksa kullanmayı bırakmam mı lazım çünkü ilaçlar gerçekten sürünce aynı kolonya gibi yakıyo ilaçların adını yazıyorum LÜTFEN kullanan bi bilgisi olan birileri varsa yazabilir mi artık kafayı yicem
Munderm jel
Tetradox kapsül hap
Bioderma sebium gel moussant yüz yıkama jeli
Bioderma sebium sensitive nemlendirici
Bi de eczane el yapımı ilaç var o da çok yakıyı
Munderm jel
Tetradox kapsül hap
Bioderma sebium gel moussant yüz yıkama jeli
Bioderma sebium sensitive nemlendirici
Bi de eczane el yapımı ilaç var o da çok yakıyı
Güncellemeler
+1 yıl
Zamanla daha kötü olmasından korkuyorum yandı biraz çünkü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer