Kol kıllarını almayan kadınların kendisine saygısı yoktur, sizce de öyle değil mi?

Kol kıllarını almayan kadınların kendisine saygısı yoktur, sizce de öyle değil mi?

Bir ara konuştuğum kız vardı bu yüzden soğudum, yüzü iyi olsa da kollarındaki ince tüyler bile beni germeye yetti, kadın dediğin kılsız olmalı haksız mıyım yani almalı en azından.

Not: Kendi kol kıllarımı almıyorum bir tek ben o da erkeğe yakışmıyor kol kıllarını almak onun dışında alırım.

Kol kıllarını almayan kadınların kendisine saygısı yoktur, sizce de öyle değil mi?
Cevapla