Sakal bırakmak bakımsız bir erkek olarak mı karşılanıyor artık?

arkadaşlar selam ben düzenli tıraş olan birisiyim sinek kaydı neyse bana sakal yakışmıyo ama bazen bırakmak istiyorum öylesine uzasın çirkin gezeyim diyorum ama toplum çok baskılıyo bıraksam az uzasa fazla linç yermiyim

Sakal bırakmak bakımsız bir erkek olarak mı karşılanıyor artık?
Cevapla