merhaba arkadaşlar. Saçlarımı boyarken kaşlarımı da boyadım boyanın yüzüme değdiği yerlerde kabarcıklar oluştu ve şu şekilde kahverengi lekeler oldu yüzüm yandı sanırım. Doktora gittim yanık kremi verdi. Acaba izi kalır mı? Geçmesi için ne yapmalı?

merhaba arkadaşlar. Saçlarımı boyarken kaşlarımı da boyadım boyanın yüzüme değdiği yerlerde kabarcıklar oluştu ve şu şekilde kahverengi lekeler oldu yüzüm yandı sanırım. Doktora gittim yanık kremi verdi. Acaba izi kalır mı? Geçmesi için ne yapmalı?

Yara izi bırakıp bırakmayacağından emin değilim, ancak bir yanık kremi kullanmanı ve bölgeyi temiz ve kuru tutmanı tavsiye ederim.
Cevap
1Cevap
Ay geçti mi acaba benimde aynısı oldu şimdi
Vazelin sür benmde olmuştu
Hıc iz kalmadı
Bu sac boyası degil vulkandir
Zamanla geçer acele etme
boya rengi kötüymüş değistirmelisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?