1.80-1.75
1.74-1.69
1.68-1.63
1.62 ve aşağısı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Boydan ziyade orantı önemli.. upuzun olup orantisiz hatlara sahipse güzel görünmez. ya da kısa bir boya sahiptir ama hatların beden ile orantisi iyidir ve güzel görünür
Sormak istediğim şey, orantılı vücudu olan kişinin hangi boyda en güzel görüneceği...
O zaman c seçeneği diyorum. 1.68 ideal ortalama bir boy kadın için
Tek başına boy uzunluğu, güzelliğe etki etmez.
Simetrik , orantılı yüz ve vücut hatları, bel, göğüs, kalça ölçüleri bu konudaki en belirleyici unsurlardır.
Cevap
46Cevap
1,69 ile 1,74 arası bence bir kadın için güzel bir boy. Vücudu güzel gösteren de bir detay.
1.74-1.69 bence
Bunun bence boyla alakası yok. Her vücut çalıştıktan sonra estetik ve güzel durabilir. Ama ben sevdiğim şeyi söyleyeceğim 1.62 ve aşağısı :)
Benden uzun boylu olmasını istemem ama benden biraz kısa olsa bir şey olmaz hatta daha iyi ve uyumlu olur erdoğan çifti gibi mesela 😀
İnce bel küçük göğüs dolgun popolu şehvet dolu kadın severim
Sormadım ama neyse
1.50 tabii ki çıtı piti hem sevimli hem güzeliz diyip kendimi kandirayim 😆
😂😂😂 dimi ama
Kesinlikle kendini kandırmıyorsunuz harikasınız
Türkiye boy ortalaması düşük olduğu için orta boy diye düşünüyorum
GuWl bir vücutta boy kadar, vücut ölçüleri de önemli 🙂
Minyon kadın minik çıtı pıtı en sevdiğim.
Kadın dediğin bebek gibi olmalı kucakta kaybolmalı :)
Her boyda güzel vücut pek ala mümkün bunun boy ile bir alakası yok...
1,70 m ve üstü, senin vücudun ve boyun ne?
1.80 işaretleyenler öyle bir kadın yok kolay bulunmıyor boşuna seçim yapmayın
Boy önemli değil
Beli ince ise vücudu güzeldir
Asla doyum olmaz
Bence 160 ıle 168 arası. Çünkü kım ne derse desin erkeğe boylu olmak yakışır ama kadını erkeksıleştırır. Kadın 168 den uzun olmamalı bence.
160 türk kızı yalanları
Ben 175 boyundayım kaç erkek bu yüzden reddetti benı. Manken olmak istiyorsan evet uzun olmak lazım ama onun dışında 40 numara ayakkabı bulmak zor bır erkekle tanışınca yanında ondan uzun olmak zor.
Beni eklesene bi
kadın dediğin en az 180 olacak eheheh
~ 170 errrrrrrrrrrkekkkk
193.5 kanka şeyden demiyom bana 180 altı abes geliyor 175 de olur da 150 olmaz ehehhe
Allahbelaniversin. com abi
amin. com bunu yazınca küfür etmiş gibi hissediyom
Ben de shgdhs
kanka adın eda mı
Hayır
tüh be heehh eda ablacıma benzettim
Vücut iyi olduktan sonra boyun önemi yok
160 (-) birinin nasıl iyi bir vücudu olabilir mesela
Kısa ve seksi hahah😁
Olamaz abi çocuk gibi dolaşır etrafta en fazla tatlı olur
Aynen abi.
Uzun boylu olanlar bence
boyum 1.77 olduğu için haliyle manken fiziğini beğeniyorum
1,70 ideal veya 1,68
1.70 ideal kesinlikle
1.75 tam olarak
Soruyu soran kiz ilik gibi
İdeal bence 1.60 1.70 Arası
175 üstü gereksiz bir boy kadında
B seçeneği iyi düyorum ben.
1.69 - 1.74 en ideal
1.69-1.74 sanki bence daha makul 🙄
1.68-1.63 boy idealdir bence
1.50 olan kızlar çok çekici oluyor ya
Ben gibi kısalar seri üzgün
Aynaya bakmadığımı nerden bildin
C c c diyorum
165 175 arası ideal ve güzel
B şıkkı diyorum..
çoğunluk demis 174 - 169 arası ne ya
155 .170 arası en ideali benim tecihim minyon
1.70 ve üzeri
1.55 olan me
Bence de kesinlikle
69-74 arası tabi
1.75 1.80 arası
Senin boyun kaç
1.78
171 tam ideal
ideal 162
1.68-1.63 arası
1.70 ideal
1.70 bence
1.74- 1.69 aralığı
174-169
195 boyunda erkek olarak boy takıntım yok
A şkkı
165-175 çok ideal
1.62 aşağısı
65-70
165-175 arası
150 169
1.74-1.69
b-c şıkları
+1.70
1.63 falan idealidir
Kadın uzun olunca bence hoş durmuyor.
170 180 😊😊😊😊
1.65 1.70
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?