Arkadaşlar yüzümde egzama çöktü pp de resmi var iz ve leke kalır mı çok korkuyorum iz ve leke kalır bırakır mı yaşayan var mı?

Arkadaşlar yüzümde iz ve leke kalmasından çok korkuyorum

Arkadaşlar yüzümde egzama çöktü pp de resmi var iz ve leke kalır mı çok korkuyorum iz ve leke kalır bırakır mı yaşayan var mı?
Cevapla