Uzun zamandır botox yaptırmayı düşünüyordum, sonunda cesaret edebildim. Sinsi dudagıyla hayat geçmiyor arkadaşlar. Sizce nasıl olmuş?

Uzun zamandır botox yaptırmayı düşünüyordum, sonunda cesaret edebildim. Sinsi dudagıyla hayat geçmiyor arkadaşlar. Sizce nasıl olmuş?

Yani başarılı bir operasyon olduğunu görüyorum ama artık yani sana şöyle bir şey söyleyeyim çeşitli psikolojik olarak kendini kötü hissetmekten kaynaklı sakın böyle şeylere tevessül etme çünkü bunun sonu gelmez ve bakarsın belli bir zaman sonra sağlık olarak da seni olumsuz etkileyen bir şeyler olabilir.
Ben gayet başarılı buldum normal boyutlarda olmuş ama bazı kadınları görüyorum aşırı büyütüyorlar ve gerçekten çok kötü duruyor. Seninki gayet iyi olmuş.
Cevap
48Cevap
Güzel olmuş
Çok hoş olmuş doğal durmasi en guzel yani. Ama sinsi dudagin da ayri bi çekici sinsi dudaklilari ben çekici buluyorum nedense ya farkli bi aura enerjileri oluyor
Sinsi dudak mı 😂😂 o da güzelmiş fjfjfjj
"Gülerek" kullan yeni dolgulu dudaklarını karşim.😂
Başarılı buldum. Normalde çok abartılı yapılıyır bu işlemler ama seninki doğal durmuş. Üst dudağa da hafif bir dolgu çok iyi gider bence
Guzel olmus abartili bir siskinligide yok gule gule kullan
Botox değil yalnız dolgu çok bişey farketmemeiş biraz daha yapabilirsin
Güzel doğal görünüyorda sinsi dudağı ne alaka. 🙄
İnce dudaklar sinsi midir sanki off çok saçma adlandırmalar yapmayın ya
Botpxsa gerek yok böylede çekicisin bence hoşsun kendini bozarsan ben beğenmem mesela
Hakketrn sinsi kız dudağı vücudunu terk etmiş başarılı
Gayet güzel ve doğal görünüyor sağlıcakla güle güle kullanın 🌷🌿🌷🌿🌷
Yav her yeriniz yapma ben bacim biriniz de dogal guzel olun
Çok iyi olmuş arkadaşım yakışmış doğru karar baya küçükmüş onceden
bol gülücüklü günlerin olsun o dudaklarla :D
Hiçbir işlem yapılmamış, bunu anlamak çok zor değil.
Çok doğal duruyor ama sanırım bir orantısızlık var sağ ve solda
Doğal duruyor bu arada estetik olduğunu anlamazdım.
Abartısız çok doğal gözüken bir dudak olmuş güle güle kullan 🌹
Yalnız dolgu bu resim senin değil heralde bilgi sahibi olmadığına göre
daha ne yaptırdığını bilmiyor milletin fotosunu almıs
şizofren cok burada askm
Dolgu değil mi bu? Botoks gibi durmuyor. Ama güzel oldu bencs
Dolgu zaten. Botoks dudağa yapılmaz, yapılsa kişi dudaklarını oynatamaz çünkü. Dolgu diyeceğine botoks demiş yanlışlık olmuş
Anladım. Botoks dudağa yapılıyor ama görüntü farklı. Fliplip diye aratabilirsiniz
Çok güzel olmuş ve bu arada saçlar boyanmış heralde😅
Bence doğal halin daha güzel. Ama tabi senin nasıl mutlu olduğun önemli
Alt dudağı üst dudağından büyük olanlar sinsi olur derler
Hakikaten yukaridaki hali boyle millerin dedikodusunu yapan cirkeflik eden kizlarin dudagina benzemis. Su anki yakismis.
Bravo çok iyi olmuş. işte cesur bir kadın. Kendimi geliştirmek için güzellestirmek için uğraşıyor cidden tebrik ederim seni çok hos olmuş. darisi aşağılık kompleksi çirkin kadıların başına
Botoks denmez ona dolgu denir erkeksin sanırım bir pembeli bu kadar cahil olamaz çünküsü
çok güzel olmuş. hiç abartılı, balonsu bir görüntü değil.
Simdi dudak mi ahshahshshs. Guzel olmus yakismis
Dudağından önce cildinle mi ilgilensen
@Amanoof öyle evet
İyi ama daha iyi olabilirdi.
askim hala sinsi dudaksın ama sen bilirsin yetmemis o dolgu sana
Çakma ligine birisi daha katılmış
gayet güzel olmuş
Yılan ise yaramış 🤣
yiyilesi olmuş
Sinsi dudağı ne ya nxnsnxnsmz
Kesinlikle çok iyi olmuş
Çok doğal durmuş güzel olmuş güle güle kullan
Gayet doğal durmuş bende yaptırdım
Üst dudakta kalmış biraz 😂
Daha iyi ancak bazısı abartıyor🙂
Güzel buldum iyi opersin artık tatlı
bence çok abartı değil
dudağına yaptırdığın şeyin ismi botoks değil dolgu
Çok iyi olmuş kalıcılığı ne kadar?
Güzel olmuş ben beğendim
Tip nası önemli olan bu
mükemmel olmuş doğru dediğiniz
Başarılı bir ameliyat olmuş bence. Geçmiş olsun.
Üst dudağa biraz daha dolgu olabilirdi
Çok güzel olmuş, beğendim.
Gayet dozunda çok doğal olmuş
Sinsilikten şeytanlığa terfi etmişsin
Artık öpüşebilirsin böyle daha iyi
gule gule kullan ahshshjd
bu arada baya dogal durmud
üst dudağın eşit değil
Eeee aynı değişen bişey yok
Olmus isstanbul da kime yptirdin
Üst dudak yine ince baby
Güzel olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?