Sülük tedavisi çok iyi gelir diyolar. Aynaya bakınca cok huzursuz oluyorum aynayı gec Şu an bile sivilce olan yerlerde yanma, kaşıntı var bir anda oldu sülük iyi gelir mi 🤔🤔

Sülük tedavisi çok iyi gelir diyolar. Aynaya bakınca cok huzursuz oluyorum aynayı gec Şu an bile sivilce olan yerlerde yanma, kaşıntı var bir anda oldu sülük iyi gelir mi 🤔🤔

Onu bilmiyorum ama İltihaplı sivilcenin olduğu bölgeyi soğuk su ve sabun ile günde iki kere temizlemek gerekmektedir. Cildin nemlendirilmesi de iltihaplı sivilce tedavisinde önemlidir. Bu nedenle yüz temizliğinden sonra alerjik olmayan, doğal bir nemlendirici ile iltihaplı sivilce bölgesini nemlendirmek gerekmektedir.
Emin değilim, yüze sülük pek fayda sağlamaz gibi. İz kalabilir.
Öte yandan, bence kapsamlı bir kan testi yaptır, alerji testi..
Karaciğere de baksınlar.. öyle bir tedavi yöntemi geliştirilebilir..🤔🧐
Sülük attırmak yerine çekirdeği, abur cuburu kes :D
Cevap
9Cevap
O kadar kötü olduysa medikal ilaçlardan başka bir şey kurtarmaz
Etkisi olmaz. bunun yerine stresi azaltıp krem sürebilirsiniz
geçmiş olsun zor bir durum nasıl geçtiğini bilmiyorum bende pek çıkmadığı için...
Neyin stresi bu böyle, bir yay a stresli yaşamak yakışıyor mu hiç 😂
Kpss ve atama... emin ol ne kadar strese girersen gir sonuç değişmeyecek... Yayın derken🤔
Hımmm hiç bu açıdan bakmamıştım yay a😂 attığın ok ile hedefi 12 den vurman dileğiyle : ))
Sektirme iyice esnet gerdirme fazla ve sabırlı ol işte o zaman hedefi vuracaksın 😂😂
Şu anda ne kpss si var ki🤔🤔🤔
Sen bana puanını söyle ben atanıp atanamayacağıni söyleyeyim 😂 en azından strese girmene gerek kalmadan sonucunu erkenden öğrenmiş olursun😂 bu iyiliğimi de unutma😂😂
Neredeyse yüzde 10 luk dilimdesin, sınav sonucunun geçerlilik süresine bakarsak bir dahaki sınava kadar atanma ihtimalin yüzde 90 dır : )) yayın gerginliğini esnet artık, ok hedefi vuracak : ))
Hayırlı olsun : ))
Onla alakası yok kurulmuş ve aycekirdegini ay yiyin veya yememeye bakin
Salyangoz bulup salgısını direk cildine sür bekle sonra yika bebek gibi olur cildin
Sülüklere çok faydalı diyorlar tiksinmiceksen yaptır. Ben hayatta yaptıramam.
Yüzünde hayvanın varoluşu seni tiksindirmiyorsa yap iyidir
Ergenlik sivilcesidir sülük işe yaramaz 😁
Allahın yok mu senin :D içim tuhaf oldu ahs
Ya onu yüzüne koymaktansa bırak sivilceli kalsın ahsh
sülükle geçmez ilaç kullanman lazım
Sanmam, ya yediklerin ya da hormon kaynaklı
Yanma ve kaşıntı vrsa kullandığın kozmetik ürünleri ya da alerjik bünye durumu
Sen o zaman benim eski halimsin, bende de olurdu
Kafayı değiştir yoksa uzun yaşamazsın
Kafayı değiştirdim, hayta bakış açımı
Uzun yaşamak istiyorsan kayayı görmezden gel
Ya da ferhat bul bi tane sende adını şirin olarak değiştir, deldir kayayı🤣🤣
Stress had safhada, ajademik kariyer falan mı yapıyosun sen, b sınıfı makalemi eksik nedir bu stress
Stress yarıştırmıyoruz ne öyle benim ki daha büyük🤣🤣
Dr um ama psikoloji abd ım değil
Ana bilim dalı nınbkısaltması
Cildiyeye git
Olabilir bir dene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?