Neden sadece kadınlar beğeniliyor ya da iltifat alıyor da erkekler neden beğenilip veya iltifat alamıyor?

Erkek sürekli duygusuz, basit ve mantık zekalı, kimisi halk tabiri ile odun,*küz olarak etiketleniyor. Tek sevgi gördükleri anneleri yani hatta bazı anneler bile sevgiyi bile fazla görüyor, belki baba sevgisi gören var veya yok. Ama içlerinde baskıladıkları duygu bu yüzden bir noktadan sonra öfkelere, saldırganlıklara dönüyor bazı kesim erkeklerde. Sevilmedikleri için sevmeyi ve nasıl davranmasını bilmeyen erkekler var. Ama sevgiyi sevilmeyi bilen erkeklerde var. İntihar oranlarına bakıldığında da en çok erkekler de oran yüksek ve düşündüğümde neden erkeklere sevgi gösterilmiyor, tipsiz, parasız, kısa yani şu boy muhabbetleri, sapık diye etiketleniyor. Bu nedir erkeklerde fizik ve yüz önde oluyor kapalı veya açık kadınlar konusunda. Bu tipsiz, parasız vs. bunları olmayan erkeğin aşağı görülmesi, bankamatik ve güç makinesi gibi görülmesi neden yani? Sonra erkeklerin bazıları sevgiyi de bilmedikleri karşılık bulmadıkça bu sefer nefrete biniyor. Bu kadını da gözlerinde düşürüyor çünkü sevilmiyor sevgi görmüyor karşılık almıyor sonra kadın cinsel obje olarak görüyor. İşe git, askere git, araba veya ev al, altın al. İşin altında stresi ile o baskı ile de sinirli bir yapıda oluyor. Duygularını gösterme diye diye öfkeli sinirli e ne biliyim katiller de çıkıyor. Rastgele birine saldırıyor. Kadınlarda da var bu cinayet şiddet ama oransal olarak erkeklerde fazla gibi. Bu eğitimsizlik mi? Bu kültürümüzde ki tehlikeli bir öğretinin bir sonucu mu? Sosyal medyanın bize pompalanan şekilcilik, "bad boy ve girl" ile saygılarımızı kaybetmemiz mi? Sürekli şiddet konulu dizi, film, şarkılar var. Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Şiddeti doğuran nedenlerden biri ekonomi, devlet hizmeti ile de alakalı olabilir mi?
Neden sadece kadınlar beğeniliyor ya da iltifat alıyor da erkekler neden beğenilip veya iltifat alamıyor?
Cevapla