Güzellik & Bakım Kalıcı ojelerim nasıl olmuş sizce? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Kötü demeyin üzülürüm zaten üzgünüm Shit gibi oldu beğenmedim ben😭😭😭 Kalıcı ojelerim nasıl olmuş sizce? Cevapla Oje Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Sorusormayageldimben Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Şekiller güzel ama tırnak şeklini beğenmedim ya o yüzden kötü duruyor 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ya benim tırnaklarım aşırı çabuk kırılıyor uzamıyor maalesef🥺 Yorumla
StarryAqua Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 94% +1 yıl Biraz kalın olmuş gibi. Bi de kısa tırnak yaptıracaksan bu kadar küt kestirme. daha oval tercin et 0 0 Yorumla
Rüyagggg34 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Küt değil de daha oval bir görüntü yaptirabilirdin yoksa renk güzel. 0 0 Yorumla
Kaphiedral Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Yav bu kızlar ne acayip cinsler ne. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Çok tatlıyız ama dimi Yorumla Kaphiedral +1 yıl Buradaki insanların ne dediğini onemseme istemiyorsan gidip değiştirebilirsin. Bana göre kötü değil. Yorumla Soran +1 yıl En azından bakımlı duruyor bunu seviyorum Yorumla Kaphiedral +1 yıl Kendin için yasamani tavsiye ederim insanlar için değil. Yorumla
Honestchange Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl İsmin melek mi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Tabiki hayır Yorumla Honestchange +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Mehmetkr98 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Elini yanlışlıkla bir boya kovasına daldırmış gibi 0 0 Yorumla
ZihniParlakgeridöndü Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 584 cevap paylaştı. Fena değil kokusu buraya kadar geldi 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Öpesim geldi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Öp de param yok söyliyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Lezim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Şekiller güzel ama tırnak şeklini beğenmedim ya o yüzden kötü duruyor
Ya benim tırnaklarım aşırı çabuk kırılıyor uzamıyor maalesef🥺
Biraz kalın olmuş gibi. Bi de kısa tırnak yaptıracaksan bu kadar küt kestirme. daha oval tercin et
Küt değil de daha oval bir görüntü yaptirabilirdin yoksa renk güzel.
Yav bu kızlar ne acayip cinsler ne.
Çok tatlıyız ama dimi
Buradaki insanların ne dediğini onemseme istemiyorsan gidip değiştirebilirsin. Bana göre kötü değil.
En azından bakımlı duruyor bunu seviyorum
Kendin için yasamani tavsiye ederim insanlar için değil.
İsmin melek mi
Tabiki hayır
Teşekkürler
Elini yanlışlıkla bir boya kovasına daldırmış gibi
Fena değil kokusu buraya kadar geldi 😂
Kötü
😭😭😭
Beğenmedim 🥱
Aşırı kötü. :/
bune be
İğrenç
gordugum en kotu oje
Tırnağını uzat
Aşırı kötü
B*k sicramis gibi
Çok şeker olmuş
Öpesim geldi
Öp de param yok söyliyim
Lezim