Genital bölge traş sonrası acı ve kaşıntı hissi?

14 yaşındayken bir cahillik edip genital bölge traşını permatik ile yaptım ve maalesef çıkan kılların yapısı bozuldu hepsinin ucu jilet gibi sivri ve ince çıktı, 3 yıl kaşıntı ve acı hissi yaşadım hâlâ da yaşıyorum ve genital bölge traşı yapmaya korkuyorum çünkü ciddi bir sıkıntı benim için, ne yamam gerek? Genital bölge traşı temizlik açısından önemli. Cidden bu acıdan ağladığımı hatırlıyorum.
Genital bölge traş sonrası acı ve kaşıntı hissi?
Cevapla