Görsel beni çok güldürdü. Normalde 1 tırnağım kırılınca hepsini kesiyorum ama burada kesmemiş, bir de nail art yapmış. Aslında gayet güzel duruyor. Ne düşünüyorsunuz?

Görsel beni çok güldürdü. Normalde 1 tırnağım kırılınca hepsini kesiyorum ama burada kesmemiş, bir de nail art yapmış. Aslında gayet güzel duruyor. Ne düşünüyorsunuz?

1 tane kırılırsa, kesmem ama 1 den çok fazla kırıldıysa ve kötü görünüyorsa eşit olması adına, elbette keserim tabi..
ben 1 tane kırılınca dayanamıyorum
Şimdi düşündüm de sana katılıyorum 1 tane kırık bile benim gözüme de batar
Kesmemek için direniyorum törpüyle kurtarmaya çalışıyorum ama genelde saçma sapan bi yerden kırılıp yarı yolda bırakıp üzüyor beni…
hahahah ay bende aynı böyleyim :D
Cevap
5Cevap
Hepsini kesmem için en az üç tanesinin kırılması lazım
ben de böyle olsam keşke :D
Hepsini kesmek daha estetik görünüme sebep verir gadası
Hepsini kesmem
Hayır, kesmem. Hepsi benim bebeklerim, kıyamam.
keşke bebeklerimiz hiç kırılmasa :D
tirnak kirilmasi kadar kotu bir sey olabilir mi yaa o an ki ruh halime bagli kesmedigimde oluyor
bence de tırnağım kırılınca çok üzülüyorum
Evet pire için yorgan yakan ben
O elerin hali ne bakımsız
tırnaklara bak cadı gibi
Tırnak kırılması yaşamadım
hayır kesmem
Hayır kesmem yarabandı takarım
Keserim sünepe parmağı gibi duruyor
kesiyorum evet :D
Evet keserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?