Ben gözlerimden memnunum:) ama biraz kırmızı olsa güzel olurmuş.

Ben gözlerimden memnunum:) ama biraz kırmızı olsa güzel olurmuş.

Aslında renginden memnunum ben, ama biraz daha büyük olsaydı güzel olurdu gözlerim
PS. Gözlerim en koyu kahve rengi, yani bir deyimle siyah, çünkü siyah göz yoktur.
Bende memnunum ama kehribar göz rengine ve simsiyah böyle gözbebekleri görünmeyen göze hayranım
Al benimkileri ameliyatla vereyim sana kurban olsun
ama memnunum ben ki :D gözlerin sende kalsın.
Teşekkür ederim ✌️
Cevap
5Cevap
Gözlerim mavi ve seviyorum
Kendi göz rengimi çok seviyorum (acı kahverengi) ama yeşili de denemek isterdim
Fotoğrafın tam ortasındaki ne renk göz? Ona sahibim
Göz rengimden memnunum istediğim bir renk yok...
Ben kendi gözlerimden memnunum. Ama birini seçecek olursam soldaki mavi olabilir.
daha yeşil olsun isterdim..
Ela olmasini isterdim babamin gozleri gibi:/
Mavi ya da yeşil olsun isterdim
Belki mavi isterdim..
Gözlerim ela memnunum 🤣
Gözler ela.. mavi isterdim
Ela olaydı.. Bal gibi.. 😄
Hareli yeşil
Ela gözlüyüm memnunum
Yeşil
Gözlerim mavi ve mutluyum djdnfjnd
Mavi
Yesil olsun isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?