Ürüne bakıp ben buna değmem diyerek geri bırakmalara kaldık.

Ürüne bakıp ben buna değmem diyerek geri bırakmalara kaldık.

Tüm makyaj markaları. Eskiden uygun fiyatlı diye nitelendirdiğimiz markaların bile fiyatları uçtu. Cilt bakım ürünlerinde paraya acımam ama makyaj malzemelerinde bu yüklü paraları vermek istemem.
Basit bir 50 ml nemlendiri bile 400 lira olmuş mecbur limon sürücem bundan sonra 😂
Sizin bölgede limon ucuz galiba :)
15 lira kilosu 😂
Limonla teselli buluruz artık :)
Öyle yapacak bisey yok agac başı buldumu dalcaz
Lancome clinique ürünlerinin kırışık önleyici kremleri artık pahalı geliyor.
Teşekkürler
Rica ederim.
Bana dönüş atar mısın
?
Felaket

Bu minnacık krem 300 liraya dayanmış ve artık çok pahalı geliyor bana:((
Cevap
2Cevap
Çok var, say say bitmez. Hatta uygun fiyatlı olanları saysak daha kolay olur.
Şampuanlar çok pahalı
Sürmeyi eyeliner olarak kullaniyorum eski rujlari da far niyetine maskara aliyorum bi 2 ayda bi baska bisey kullanmiyorum o yuzden fiyatina çokda bakmiyorum tek kullandigim maskara var zaten

Bir roll on için pahalı bence..
Fondoten ve ruj fiatlar uçmus resmen az ve õz kullanicam artik..😌
Bu arada marka kullanan biriyim ucuz ürun asla kullanmam
Söz konusu cilt sağlığı olunca kullanmamak gerek.
Demi katiliyorum☺️☺️👍
Benim içinse, pahali değil, kıyarım paraya..
Başkasına alırken pahalı deme olasılığın var yani.
Kendine müslüman
En iyi ben bilirim
Yüzüme vurmasan olmaz.
Maybelline
Tüm el kremleri
NYX...
Hepsi pahalı
Kiko
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?