Saçımın bi kısmının üstünden çok fazla

geçtim bu yüzden tiftik tiftik olmuş vaziyette sizce yanmış mıdır ve nasıl geçer?
Saçımın bi kısmının üstünden çok fazla

geçtim bu yüzden tiftik tiftik olmuş vaziyette sizce yanmış mıdır ve nasıl geçer?
Selam gadası 🙃
Kabaran saçlar hemen herkesin ortak derdidir. Ama yapılacak küçük bir adım sayesinde bu dertten kurtulmak oldukça kolaydır. Saç kremini sende duymuş olmalısın. Saç kreminin gücünü göz ardı ediyorsan yanılıyorsun gadası. Şampuandan sonra saç kremi kullanarak saçlarının hem yumuşacık hem de pürüzsüz olmasını sağlayabilirsin. Aynı zamanda saçların neme doyduğu için kabarmasına da engel olabilirsin. Bu nedenle saçlarına nem desteği sağlayacak saç kremlerini kullanmayı unutmamalısın..
Kabarması değil ki sorun sorumu okumadınız mı
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?