Saçlarım banyodan sonra kıvırcık ve elektriklenmiş oluyor bu yüzden düzleştiriyorum hep ve gecen gun dalga yapmaya cok uğraştım?

Saçımın bi kısmının üstünden çok fazla

Saçlarım banyodan sonra kıvırcık ve elektriklenmiş oluyor bu yüzden düzleştiriyorum hep ve gecen gun dalga yapmaya cok uğraştım?

geçtim bu yüzden tiftik tiftik olmuş vaziyette sizce yanmış mıdır ve nasıl geçer?

Saçlarım banyodan sonra kıvırcık ve elektriklenmiş oluyor bu yüzden düzleştiriyorum hep ve gecen gun dalga yapmaya cok uğraştım?
Cevapla