Siz de herkes gibi standart güzellik algısını mı güzel buluyorsunuz? Kendinize has bir güzellik algınız var mı?

Belli başlı bir algı var siz bu algının dışında mısınız? Yoksa algıya sürüklenip gittiniz mi?

Siz de herkes gibi standart güzellik algısını mı güzel buluyorsunuz? Kendinize has bir güzellik algınız var mı?
Cevapla