İndirimden faydalanıp 300 tlye bir yıllık roll on deodorant stoğu yapmak mantıklı mı?

şu an param varken alayım diyorum bir daha asla bu fiyatta indirime girmezz yoksa daha çok fiyat artışı olacak

İndirimden faydalanıp 300 tlye bir yıllık roll on deodorant stoğu yapmak mantıklı mı?
Cevapla