Ne zamandır bakıyordum ama ne gerek var perileri hep engel oldu. Kıydım paraya aldım, bu suluk hayatımda çok şey değiştirecek, inanıyorum. :D

Ne zamandır bakıyordum ama ne gerek var perileri hep engel oldu. Kıydım paraya aldım, bu suluk hayatımda çok şey değiştirecek, inanıyorum. :D

16 dolar çok para değil asgari ücretle 1.5 günlük para önemli olan senin severek alman hoşuna gitmesi küçük bir şeyden mutlu olman.. kendine yatırım yapman iyidir.. iyi bir yol arkadaşı olur senin için
300 TL paramı önce bunu sorgulamak lazım. Evet baktığın zaman ciddi bir para gibi duruyor ama hiçte öyle değil her şey ateş pahası. Bir dahamı geleceksin dünyaya almışsın işte güle güle kullan. Herşeyde böyle diyip almıyorsan tabi 😁
Gereksiz değil
Bu şeye 300tl para verdiğin için hep içersin kullanmak zorunda hissedersin böylece sağlıklı olursun susuzlukla ilgili sağlık sorunların olmaz
Cevap
69Cevap
Bence gereksiz.
bence gereksiz su içecek sen hazır alır icersin ha termos olur sıcak çay kahve olur anlarim ama su için harbinden devrik ediyem sizi vallahi billahi pes
300 çok gibi yani ama madem istiyodun aldın güle güle kullan
Ne güzel yoluyorlar insanları
Ben almam ama insanları yolanlardan olmak istiyorum. Yakında oludum bu kadar saf varkene 😂😂😘
Bir Kayserili sana derdi ki canım oğlum buna ne gerek var her köşede çeşme var daya ağzını iç kana kana 😂
Yani bana göre gereksiz olabilir ama sana göre gereklilik yapmışsın boş ver artık arkasını düşünme bol bol su iç 😂
Bu motivasyonunu tebrik ederim. Aynı perilerin beni termos almak için ikna etmesini bekliyorum.
Daha fazla su içmen için tetikleyici bir durum oluşturacaksa hiçte gereksiz bir harcama değil. Canından önemli mi güle güle kullan
Değil bence. Hayat bile kurtarıyor fakat, termos özelliği yoksa, daha uyguna da bulabilirsin. Genelde bu fiyata termos özellikli olanları var.
Ee neye yaradı? Özenti olmak başka hiçbir şey değil.
Görsel de ki Marka nedir doktor da bundan almış ve çok büyük 300 termus veririm de suya vermem gibi.
Su çok önemli eğer ki senin daha fazla içmen için teşvik edecekse hayır hiçte boş bir harcama değil
artık şu devirde pahalılık bile fiyatlara şaşırmaz olmuş, sagolsun lar 😎
Çok taktıysan kafaya böyle şeyleri alıp kendini mutlu etmek iyidir
Kaliteli bir suluksa ve uzun sürede kullanırsan gereksiz değil
Bende hep ne gerek var yazık parama deyip almıyorum ama gerçekten 300 tl cok degil mi ama
Parası olan alır
Parası olana gereksiz veya değil
Ben buna 30 da vermem , hediye etseler bile kullanmam.
Kış geliyor çok kullanabileceğini sanmıyorum. Hayırlı olsun yine de.
Knka bence gereksiz be valla bak ne gerek var , ne güzel kupon yapardık o parayla😄
seni üzecek bir rakam değilse bişey olmaz. 300 tl para değil zaten
Niye tılsımlımı ki çok şey değiştirecek.
Altı üstü suluk ağırlıktan başka bir şey değil.
Suluk yerine özel termoslar var ondan alsaydın 400 500 liraya en azından sıcak soğuk tutardı
Cok gec kalmışsın ne alacaksan hemen almalısın, hemen al yoksa daha pahalı almak zorunda kalırsın
Su içtikçe o verdiğin parayı hatırlamazsın umarım :dd
Para bol olunca 300 TI basit bir suluğa verilebiliyor.
Tupperware suluklara baktım 300 küsürdü ohaaa ya dedim iyi ki eskiden almışım
Çok hoş duruyor evet biraz fiyatı fazla ama bazen mutlu olmak için paraya kıyabiliyor insan
Beğendiysen al :D Bazen insanların bu tür harcamaları olabiliyor arada yapmak lazım :)
Güle güle kullan gerekli ya da gereksiz önemli değil kendini mutlu hissettin mi aldığında mutlu olduysan gerisi önemsiz :)
Kapitalist sistem illaki para harcayacak adama
300 tl kac şişe su alirdin ve o plastikleri geri dönüştürürdün köy çocuklarina park yapardin kapaklariyla birine tekerlekli sandalye alirdin
Efsaneymiş nereden aldın? söyle hemen kız arkadaşıma alıcam
Bu suluk sana iyi gelecek yaralarını saracak djskwkmsk
Ben 180 vermiştim bu daha buyuk ama her zaman kullanacagin bisey iyi yapmissin
her şey pahalı artık fiyat algımı kaybettim kazık yediğimin bile farkında olmuyorum 😂 her şey ateş pahası
Aylık gelirin, alım gücün belirler bunu. Hee bana göre gereksiz o ayrı konu.
300 tl bu zamanda olmuş 30 tl o yüzden kızmıyorum sana
Keramet sulukta değil sendeeeeee senin içinde birilerinden bisi bekleme
En ucuz 50tl verdiğin suluk 5- 10 gün dayanıyor, bence sağlam suluk alman iyi.
çok beğendiysen neden gereksiz olsun ki çok iyi yapmışsın para öyle de gidiyor böyle de :D
Detay çok tatlı 😃Ne gerek var perileri
Gereksiz ve kötüymüş bayaa
Biraz gereksiz olmuş yinede sen bilirsin
Üstüne 1000 ₺daha koyar arıtma takarım eve 😂😂
Yani suluk da alt tarafı 😀
Bu suluğa gerçekten 300 tl mi verdin
Tupperware alsaydin bari 300 cok
Görsel de ki Marka nedir merak ettim?
Güzelmiş güle güle kullan
Aliex de indirimdeydi geçen daha ucuza geliyor
Çok su içmek için gerekli olabilir
Ben 240 lira verdim gayette memnunum
Kapitalist sistemin oyuncağısınız
Ciddi degildir ya , yok yok yapmis olamaz
500 TL'lik olanı al awk
guzel urune benzıyor veırlır neden verılmesın :D
Kesinlikle gereksiz yani o para ona verilmez..
Durumunuz varsa gayet normal.
Bende almak istiyorum ama çok pahalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?