Doğallık adı altında insanların bakımsız görünmesine dayanamıyorum?

Ya gerçekten çıldırıyorum bazen yağlı bakımsız saçlarla, yüzünü bile yıkamadan, düzensiz kıyafetlerle, eşofmanlarla, pijamalarla sokağa nezih yerlere gidip buna doğallık diyenlere hayret ediyorum. Aynı şekilde sokakta topluma açık alanda çocuk emzirmeye çalışıp bunu kadın haklarına getirenlere de kızıyorum. Düzgün bir yer bul git orada emzir herkesin içinde yapıyorlar. Aynı şekilde toplu taşımada öpüşenlere birbirinin kucağına oturanlar vs git kapalı yerde yap abi el ele tutuşmak yetmiyor mu ellerinden gelse orada neler neler yapacaklar. Bizim toplum gerçekten nezaketi bilmiyor. haksız mıyım?

Doğallık adı altında insanların bakımsız görünmesine dayanamıyorum?
Cevapla