İğrenç aşağılık insanların içinde yaşamaktan bıktım, ben mi fazla hassasım?

ben mi fazla hassasım bilmiyorum ama gerçekten 19 yaşımda insanlardan bıktım 19 yaşında her şeyden bıkmam gene insanların yüzünden değil mi? Söyleyin

İğrenç aşağılık insanların içinde yaşamaktan bıktım, ben mi fazla hassasım?
Cevapla