Ben hasta olduğumda bir kaç gün cilt bakımına özen gösterememiştim. Düzenli bakım yapanlarda arada bu rutini ihmal ediyor mu?

Ben hasta olduğumda bir kaç gün cilt bakımına özen gösterememiştim. Düzenli bakım yapanlarda arada bu rutini ihmal ediyor mu?

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Hergün düzenli böyle askeri disiplinle falan bakım yapmak hiç benlik değil. Bence cildin doğal akışı onu yeniliyor zaten. Çok fazla bakım yapmıyorum. Genelde üşeniyorum. Duş alırken yenileniyor zaten.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
6Cevap
Ben hiçbir işimi düzenli yapmadığım için zaten 😅
Cilt bakımını da bu sefer düzene oturtcam diye başlayıp 3 gün yapıp 4. gün salıyorum.
En fazla bir kaç gün dahası kendimi kötü hissediyorum.
Max 1 hafta ama gerçi sabah akşam sadece soğuk maden suyu ile yüzümü siliyorum
Haftada bir gün yoğun bir bakım yaparim yeter günlük vs saymıyorum
1 haftaya kadar sonra etkileri görününce tekrar başliyorum🤣
Ben çok unutuyorum yaa. Bazen sadece yüzümü yıkayıp günü bitiriyorum 😕
Elimi yüzümü her gün yıkarım, asla ihmal etmem
Bir hafta olmuştu sadece yüz yıkama
İki max 3
bakmıyorum valla hiç uyğraşamam
Cilt bakımı yapmayıp güzel olan ben fhhj
cidden hayatı bu kadar seviyor musunuz ya
Her gün her gün yapıp b*k gibi cildi olan ben
demek ki bir şey yanlış. Ürünlerini ve kullanım sıralamanı gözden geçir bence. Sormak istediğin bir şey olursa yardımcı olabilirim
Sadece suyla yıkıyorum 😁
2-3 gün.
2 gün
4 gün 5 gün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?