2 ay önce göbeğimi deldirdim hala delik yerin yanlarında morarma ve o kısmın etinin kalınlaşması oldu neden olabilir iyi mi kotumu?

2 ay önce göbeğimi deldirdim hala delik yerin yanlarında morarma ve o kısmın etinin kalınlaşması oldu neden olabilir iyi mi kotumu (1 ayda 2 defa deldirmek zorunda kaldım neden deldirdin diyip sorguluyucak olan hiç yazmasin sadece iyileşme sürecinde olan göbeğimin iyi veya kötü duruma gidip girmediğini öğrenmek istiyorum)

2 ay önce göbeğimi deldirdim hala delik yerin yanlarında morarma ve o kısmın etinin kalınlaşması oldu neden olabilir iyi mi kotumu?
Cevapla