Boşandım, 5 yılda çok yaşlandım ve çirkinleştim. Sizce düzelir miyim?

Boşandım. Boşandığım yaratık yüzünden hayata küstüm. Hiçbirşeyden tat almıyorum.

60 kiloydum 90 kilo oldum. Aynaya bakamıyorum çok tipsizim. Telefona yansıyan görüntüm bile beni şoka sokuyor bu ben miyim diyorum. Çok yaşlandım bakımsızım. Hadi beyazlar boyayla kapanır bu kırışıklık nolacak 😖 Ve sadece kilo vermekle düzeleceğimi de sanmıyorum 😖 gördüğüm en çirkin kadınım ve üşengeçim. Düzelemiyorum.

Boşandım, 5 yılda çok yaşlandım ve çirkinleştim. Sizce düzelir miyim?
Cevapla