Bir türlü rahatlayamıyorum bir hatam yüzünden çok vicdan azabı çekiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılDaha 30 olmadan saçların beyazlaması, vicdan azabı çekmene neden olması çok anlaşılır bir durum. Ancak, saçların beyazlamasının hayatın mahvolması anlamına gelmediğini unutmamak önemli. Saç beyazlaması, birçok faktörün neden olabileceği yaygın bir durumdur. Genetik, stres, beslenme ve sağlık sorunları, saç beyazlamasına yol açabilir. Eğer saçların beyazlamasının nedeni genetikse, bunun için yapabileceğin pek bir şey yok. Ancak, stres, beslenme ve sağlık sorunları gibi faktörler saç beyazlamasına neden oluyorsa, bu faktörleri kontrol altına alman, saçlarının beyazlamasını yavaşlatmaya veya durdurmaya yardımcı olabilir. İşte saç beyazlamasını yavaşlatmaya veya durdurmaya yardımcı olabilecek bazı şeyler: Stresi azalt: Stres, saç beyazlamasına yol açabilir. Stresi azaltmak için yoga, meditasyon veya derin nefes alma gibi rahatlama tekniklerini deneyebilirsin. Sağlıklı beslen: Sağlıklı beslenme, saç sağlığını desteklemeye yardımcı olur. Meyve, sebze, kepekli tahıllar ve sağlıklı yağlar bakımından zengin bir diyet uygula. Düzenli egzersiz yap: Düzenli egzersiz, stresi azaltmaya ve genel sağlığı iyileştirmeye yardımcı olur. Sigara içmeyi bırak: Sigara içmek, saç sağlığını olumsuz etkiler. Alkol tüketimini azalt: Alkol tüketimi, saç sağlığını olumsuz etkiler. Saç beyazlamasını kabul etmek ve onu kendinle özdeşleştirmemek de önemlidir. Saç beyazlaması, yaşlanmanın doğal bir parçasıdır ve bununla gurur duyabilirsin. İşte saç beyazlamasını kabul etmeye yardımcı olabilecek bazı ipuçları: Saç rengini değiştir: Saç rengini değiştirmek, beyaz saçların daha az belirgin görünmesine yardımcı olabilir. Saç stilini değiştir: Saç stilini değiştirmek, beyaz saçların daha havalı görünmesini sağlayabilir. Saç beyazlamasını kabul et: Saç beyazlamasının kaçınılmaz bir gerçek olduğunu kabul et ve onunla gurur duy. Saç beyazlamasının hayatın mahvolması anlamına gelmediğini hatırlamak önemlidir. Bu, sadece yaşlanmanın doğal bir parçasıdır. Saç beyazlamasını kabul etmek ve onunla gurur duymak, kendini daha iyi hissetmene yardımcı olabilir.
02 Yorumla
Soran+1 yıl30 yaşında yaşlanmayı kabul etmek mi?
Soran+1 yıl40 50 olsa tamam derim kabullenirim
En İyi Cevaplar
+1 yılSaçın yaşla ilgisi yok. Bakır eksikliğin varsa saç beyazlar. Istersen çocuk ol yine beyazlar. Beyazlamış saç geri siyahlaşmaz. Ama bakır takviyesi alırsan siyah olanların beyazlamasını önleyebilirsin. Biraz bilimi araştırsan bulursun da eldeki telefonla google yerine nerede saçmalık var oradasınız nedense.
012 Yorumla
Soran+1 yılBeyazlamış saç neden geri beyazlamıyor hiç mi yolu yok
- +1 yıl
bilim henüz çaresini bulamadı bunun
Soran+1 yılKardeşim 21 yaşında saçında tek tel beyaz yok çünkü stressiz biri. Benimki 19 gibi başladı
- +1 yıl
stress ile alakası yok bakırı zengin şeyler yiyordur yumurta kırmızı et çikolata gibi
Soran+1 yılAksine abur cubur yiyor et yumurta fazla yemez
- +1 yıl
O zaman geçmişten gelen depoları doludur. Boşalsın sonra hızla beyazlar.
Soran+1 yılSizde beyaz var mı
- +1 yıl
Ben 35 yaşındayım hayvansal ürünleri bol tüketirim o yüzden hiç beyazım yok.
Soran+1 yılYaa ne güzel keşke benimki de beyazlamasaydı hiç ama artık çaresi yok diyorsunuz olan olmuş. Aslında ben de tavuk falan çok yerim stresten olduğunu düşünüyordum
- +1 yıl
Bacım inatla stress beyazlama yapmaz diyorum anlamıyorsun. Tavuk etinde bakır yok. Ya kırmızı et ye ya da git eczaneye takviye al kullan yoksa nineye dönersin tüm saçların bembeyaz olur.
Soran+1 yılKorktum gerçekten. Hangi takviyeyi alayım? Bir öneriniz var mı peki?
- +1 yıl
Eczaneye git en ucuz bakırı al geç git bu kadar basitm
Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı. Seçilmiş sandığın kişiyi seçmemen mi hata yoksa başka bir hata mı? Teknik bir hataysa herkesin başına gelebilir. Manevi bir hataysa kabullenip yoluna bakmalısın. Olan oldu...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
29Cevap
+1 yılAz cok yazdin yorumlari okudum.. yaptin seylerden vicdan azabi cekmen normal hatalarinin farkindasin ve ozaamanlar kucukmusun , yeni bi sayfa aç yaşadıklarını unut samimi bi sekilde Allaha tövbe et ve bidaha da hatirrlama unut gitsin hayatina bak
22 Yorumla
Soran+1 yıl16 neyse hadi küçük denilir de ben 17ye yakındım küçük olarak görülmüyorki bu yaş? Hatayı yaptığımda 17imi doldurmuştum
- +1 yıl
Evet yinede kücüksün 17 yasindaki biri çoçuk sayilir sonucta olgun biri degil..
+1 yılTövbeni edeceksin ki belli ki etmişsin, tekrara düşmeyeceksin belli ki düşmüyorsun, Allah'a sığınıp hayatına bakacaksın. "dün" bitti, gitti.
229 Yorumla- +1 yıl
Matematik öğretmeni misin?
Soran+1 yılTövbe bitmeyle hallolmuyor benimki
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Dünü değiştirme şansımız var mı? Maalesef yok ki insan hata yapar yapacak, çok ciddi çok ağır çok şiddetli hatalar da yapacak. Sen benim gördüğüm kadarıyla hatalarından gerekli her türlü dersi çıkardığın halde kendini affedemiyorsun. Hatan ne olursa olsun, kendine eziyet etmene sebepler ne olursa olsun Allah'ın rahmetinin sınırı yok. Kendine zulm etmeye devam etmen geçmişi ortadan kaldırmayacak aksine bugününü ve yarınını kaybediyorsun. Hallolmuyor dediğin kısım nedir, neden çözülemez problemler olduğunu düşünüyorsun, intiharı düşündürecek kadar neden kendine yük ediyorsun konuyu bilmediğim için yorum yapamıyorum Allah'a güven, sığın. Bu dünyada bazı şeyler düzelemez şekilde bozulduysa dahi (Allahın gücü herşeye yeter düzeltmeye de) sınavım der ona göre yaşarsın. Kendine zulmetmeyi bırak. İhtiyaç halinde ulaşabilirsin
Soran+1 yılBu hata mahvediyor beni ama kabullenemiyorum her yolu denedim o insandan zarar görmeme rağmen. Hatamı düzeltmeye çalıştım olmuyor. Ben böyle olsun istemezdim gerçekten
- +1 yıl
Anlayamıyorum sorguluyor gibi görme lütfen. Hatana devam mı ediyorsun zarar verdiği halde kastettiğin bu mu?
Soran+1 yılHayır tabiki devam edilecek bişey değil zaten bahsettiğim seks falan değil
- +1 yıl
Devam etmeyen birşeyse mahvedememeli seni. Dün dünde kaldı. Ne olduğunun önemi yok. Fake falan bi hesaptan ulaşırsan derinine inelim konunun. Kendine bu zulmü yapman sürekli senden götürecek böyle devam edemez ki
Soran+1 yılO zaman 17 yaşındaydım. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar geriizekalıymışım ki bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar saalak ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Hep milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte annemin zoruyla şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye 😞
Soran+1 yılYıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi. Ben ne yapacağım? Elimden başka bişey gelmiyor. Ben kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? Sanaldan bir adam da çok ağır bir şekilde yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim? Bilsem bu derece vicdan azabı yaşatacak bir hatayı yapar mıydım?
Soran+1 yılBu yüzden antidepresanlar olmadan yaşayamam ben. Şimdi de dışarı çıkıp eczaneye gideceğim antidepresanlarımı alacağım hayatımı resmen mahvettiler keşke gördüğüm zararla kalsaydım hak hukuk adalet zaten yok adalet aradım adaleti de alıp göötüme soktular
- +1 yıl
Şikayet konusu kişi suçu anlattığınız olayda değil de başka bir olayda işledi siz yanlış olayı anlattığınız için vicdan azabı mı çekiyorsunuz? Karşı tarafa haksızlık oldu diye?
Soran+1 yılEvet hata üstüne hata yapmışım farkında olmadan
- +1 yıl
Yahuu iyi misin Sen? Anlattığın şeylere baksana, çocukken sana yapılanlara baksana. İnsanların ne dediğinin ne önemi var adam zorla yapmış zaten sen zorla yaptığı olayı değil başka bir olayı zorla diye anlatmışsın sonuçta ZORLA YAPMIŞ zaten ki bunca şeye rağmen güzel gönlünle gitmiş ifadeni düzeltmeye çalışmışsın. Kendine bu zulmü yapma. Olgunlaşmadığın, sağlıklı düşünemediğin, hormonlarının çok hareketli olduğu bir dönemde senden faydalanmış, sana zulmetmişler. Hangi olayda bunu yaptıkları önemli değil sonuçta yapmışlar. "reşit olmayanla cinsel ilişki" zaten suç. Üzerine bir de zorla yapmışlar Sen 10 yıl olmuş haksızlık ettim diye kendini paralıyorsunn. Yapma bu zulmü kendine yanlış beyansa onu da düzeltmeye çalışmışsın bitmiş gitmiş yapabileceğin hiç bir şey yok. Ki bence düzeltmen gerek birşeyde yok.
- +1 yıl
Ulaş bana lütfen
Soran+1 yılKeşke hiç şikayet etmeseydim benim her zaman kötülüğümü isteyen kötülüğüm için çabalayan annemin zoruyla gittim şikayet ettim amacım sadece hakkımı aramaktı ama afedersin göötüme battı sonradan annem bile bana iftira attın belanı bulacaksın dedi söylesene neden bana tecavüz eden değil de ben belamı buluyorum? Neden hep acı çeken benim? Bazı insanlar sen kendine ceza çektiriyorsun diyor ama elimde değil bu olayı bu durumu aşamıyorum yakında bu dertle kansere falan yakalanır ölürüm etrafımdaki kimse de ne ailem ne de böyle beni bu duruma getiren pislikler kendini hiçbir şeyden mesul tutmaz. Ben o zaman bana tam olarak ne yaptığını anlatamadım çünkü o pislik teyzemin kızını tanıyordu hatta teyzemin kızı da sonradan onu savundu o yapmaz yapmaz diye. Bilerek yaptı çünkü bu psikolojiye girmemi istiyordu beni kıskanıyordu başardı da. Ben akrabalarımdan falan utandım bu yüzden o zaman olayı tam olarak ne yaptığını anlatamadım artık hiçbir şeyi ispat bile edemem haklıyken haksız duruma düştüm zaten o zaman benimle yattığını bile inkar etti suçunu itiraf eder mi hiç? 6 ay yatıp çıkmış sonra da hayatına bakmış evlenmiş yuva kurmuş çocuk yapmış ben ise hala acı çekiyorum
Soran+1 yılBen iftiracı konumuna düşmedim mi Allah katında? Sanki Allah bana zulüm ediyor hata yaptım diye yoksa neden bu psikolojideyim? Yoksa ben mi kendi kendime zulüm ediyorum hangisi anlayamıyorum
- +1 yıl
Allah hatasını anlayıp pişman olan tövbe eden kuluna zulmetmez. Allah bizim düşmanımız değil. Kendine zulm ediyorsun. İnsanların neler söylediğinin de bir hükmü yok. Ne yaşadığını Sen biliyorsun. Okurken benim kanım dondu. Sen yapabileceğini yapmışsın. Zaten suçlu olanın suçu farklı zamanda işlediğini de sonradan iletmişsin mahkemeye ve sonuç olarak adamlara zaten bir halt olmamış. Kendine bunu yapma, dün bitti gitti, bugününe yarınına odaklan. Allah'a sığın. Kendinle kavga etme.
Soran+1 yılGerçekten o zaman bir halt bilmiyordum çok cahildim bu yüzden böyle bir hata yaptım beraat ne demek onu bile bilmiyordum düşün hukuksal terimlerden haberim bile yoktu aile de destek olmayınca bu çıkılmaz yola girdim. En son cimere yazdım dikkate alıp ifademi aldılar kuzenime bile haber gitmiş karakoldan çağırılmış teyzem anneme benim kızımı şikayet etmiş demiş onu da şikayet ettim çünkü o da bana haksızlıklar yaptım ben de şikayet ederim tabi dedim teyzem telefonda sana o kişinin ne yaptığını söyleyeyim mi diye beni tehdit etti. Arkadan tecavüz ettiğini millete söylerim diye beni tehdit ediyor ben de söyle dedim
- +1 yıl
Artık bırakıp yoluna bakman lazım. Olayla, olaya dahil kişilerle artık herneyse tamamen kapatıp yoluna bakman lazım
Soran+1 yılYapamıyorum belki de bu şahıs beni adam tutup öldürtecek ama ben bunu bile göze aldım öldürülmeyi bile göze aldım uzaklaştırma aldırdım ama başkalarını üstüme salar o kesin
- +1 yıl
Anlamıyorum ki şu an Seni. Haksızlık ettiğimi düşünerek farklı ifade verdim diyosun şimdi belki adam beni öldürecek diyosun çok uğraşmışsın yıllardır bu olayları düşünmekle psikolojin olumsuz etkilenmiş.
Soran+1 yılBen o yanlışı keyfimden mi yaptım sizce? O yaşta nasıl söyleyecektim bana arkadan tecavüz ettiğini? Son ilişki de rızamın dışındaydı bu yüzden onun zorla olduğunu söyledim polis de zorla ve rızam dışında olduğunu söyleyince zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış sonra ben kendimi suçladım. Ayrıca benim yanlış yapmam onun bana haksızlık yaptığı gerçeğini değiştirmiyor değil mi? Neden hem zarar görüp hem de vicdanıma mahkum kaldım böyle? İsterim ki o da acı çeksin yaptıklarının bedelini ödesin. Zaten verdiğim ifadeden dolayı ceza bile almamış sadece reşit olmayan kişiyle ilişki yaşadığı için 6 ay yatıp çıkmış babam o zaman şikayeti çekti çekmese daha çok yatardı bence. Evet öldürür diyorum çünkü o zaman yakınları şikayeti çekmemiz için babamı tehdit ediyorlardı adam tutup üstüne salıyorlardı şimdi şikayeti eden ben olduğum için direk bana saldıracaklardır
- +1 yıl
Yahu yanlış yaptınız falan demedim ben size 😳 neden savunmaya geçtiniz şu an anlamıyorum şu an olan biteni. Tekrar şikayetçi mi oldunuz?
Soran+1 yılEvet tekrar şikayetçi oldum çünkü yaptığım hatayı aşamıyorum şu ifade konusu. Benim kendimi suçlamam onu masum mu yapıyor? Kendimi böyle suçladığımı gören insanlar da hep beni yargıladı tek hatalı benmişim gibi. Ben zaten yeterince kendimi suçluyorum ne istediler benden? Neden herkes bu kadar üstüme geldi?
- +1 yıl
Bana neden kızıyosunuz ki ben bişey demişiö gibi
Soran+1 yılSize kızmıyorum
Soran+1 yılSadece ortaya sitem ettim neyse sağolun
- +1 yıl
Abla Büyük Geçmiş Olsun Bunu Yapan İnsan Evladı Değil Umarım Acı İçinde Kıvranarak Geberir Çok Üzüldüm Adına Tanımıyorum Ama Bunları Normal Bir İnsan Kaldıramaz Sana İftira Atanlar Tecavüze Uğradığın İçin İğrenenler Zor Bir Durum Cidden İyi Ayaktasın Vallahi Başkası Olsa İntihar Ederdi
Hatalarına takılıp kalma hayat kısa önemli olan ders çıkarmak hataları tekrarlamamak
313 Yorumla
Soran+1 yıl10 yıldır vicdan azabı çekiyorum
Soran+1 yılKimsenin
Soran+1 yılCinayet mevzusu falan değil ne olduğunu söylesem yargılarsın
Soran+1 yılBasit değil bu dertle kanser olup giderim
Soran+1 yılAnlatsam da rahatlayamıyor buradaki bir çok insana anlattım destek olanlar da oldu ne değişti hiçbir şey. Yine aynı yerdeyim
Soran+1 yılDayanılacak gibi değil
- +1 yıl
1000 profösörden dinlesen adım atmadığın sürece bir yere varamazsın hanım teyze
Kişilik & Karakter konusunda 665 cevap paylaştı. Saç beyazları halledilebilir bir seu. Vicdan azabı içinde hata yaptığın konu için kalbinin sesini dinle hangisi sana iyi gelecekse.
111 Yorumla
Soran+1 yılDayanamıyorum dayanılacak gibi değil okudun mu sorunumu
- +1 yıl
Yaaa okudum da biraz saçmalamaa kendini suçlamaya hiç gerek yok iznin dışında bir kere yaptı mi yaptı sonuçta o pisliğin tekiydi seni haketmeyen kendini de suçlama hiçbir suçun yoktu senin saf ve masum bir kizdin. Lütfen böyle dusunme burada alman gereken tek ders birdaha böyle pislik erkeklerle takilmamak. Bak o çocuk okudum sana zorla tecavüz etmiş her turlu hemde birden fazla kez senin istemediğin her durumda tecavüz sayılıyor bu o yüzden sakın iftira diye düşünme için rahat olsun sorun bu muydu ya kiyamam suclama kendini birazcık bile suçun yok fazla yufka yüreklisin tecavüz edene karsi bile yanlis yaptim mi diye düşünüyorsun. Bende eskiden cok saftim insanları iyi sanardim ama artik degistim baya lütfen kendini suclama olur mu hicbir sucun yok ve birazcık bile iftira değil daha fazlasıni hakediyor hatta tecavüz onun bu yaptigi.
- +1 yıl
Ustelik iznin dışında olani gectim 16-17 yaslarindasin yasa dışı olduğu icinfe her turlu yine tecavüz sayiliyor istegin ile olsa bile. Mahkemeye asiri sinirlendim rızadan dolayi olduğuna karar vermek ne ya bu ulkenin adalet biçimi de aşırı iğrenç. Bunlarin hepsini toplayip bi kosede oldurmek lazim o kadar nefret ediyorum. Ama sen sakin suclama kendini. O cocukta cezasini bulucaktir merak etme. Kıyamam ya çok şaşırdım sırf bu yüzden vicdan azabi çekmene sakin ama sakın düşünme öyle şeyler tecavuzden ilerisini bile yapmis o pislik. Bir de onu mu dusunuyorsun hala? Kendine ceki düzen ver bu kadar iyi olursan seni hem kullanır hemde her seyi yaparlar kotu ol demiyorum ama sert ol ve hakkini bil hakkin olani al kendin sev ve böyle şeyler dusunme o cocuk dediğim gibi tecavüzden fazlasini bile yapmis hic sorun etme.
Soran+1 yılMaalesef 15 yaş üstü çocukta rıza arıyorlar denildiği gibi hepten tecavüz sayılmıyor mesela ben ifade verirken başta isteğimle cinsel ilişki yaşadığımı söyledim dosyaya isteğimle olduğumu yazmışlar zaten reşit olmayan kişiyle ilişkiye girdiği için 6 ay yatmış tecavüzden değil. Ablası benimle görüşmek istemişti görüştüm bir kafeye geçtik hatta annem olacak şahıs da yanımdaydı ben konuşma esnasında isteğimle de olsa bu suç ben 18 yaşından küçüğüm reşit değilim dedim hayır öyle bişey yok o 15 yaş altı çocuklar için geçerli senin isteğin varsa cezası yok dedi. Bu sözler zaten hepten benim psikolojimi etkiledi ama dediği ne yazık ki doğru. Devlet bile 15 yaş üstü çocukta rıza arıyor. Zaten ben kendimi bu kadar suçlayıp sorumlu tutarken bütün ilişkiler rızaya dayalı diyip geçmiş keşke aileme de devlete de kanunlara da hiç güvenmeseydim uğradığım zararla kalsaydım.
Soran+1 yılEtrafımdaki insanlar o zaman çok üstüme geldi teyzemin kızı bu insanları tanıyordu o şahısla cinsel ilişki yaşadığımı biliyordu onları savundu o yapmaz yapmaz o tecavüz etmez dedi onu savundu. Akrabalarım öğrenir diye de herşeyi olduğu gibi anlatamadım utandım çünkü o zaman utandım ama şimdi utanmam
Soran+1 yılBu arada teşekkür ederim desteğin için keşke herkes senin gibi ılımlı ve hassas bir şekilde yaklaşsa. Bazıları düşmana vurur gibi vurup yargılıyor. Sanaldan biri yaşadığın herşeyin sorumlusu sensin bu yaşadığın az bile kendini suçla dedi
- +1 yıl
İiyy onu yazanlar ap️️️️️️tal tiplerden o tecavuzcu pislikten farki olmayan kisiler burada senin o cahil apt️️️️️️allara danışıp soru sorman bile büyük bir hata burada hiçbir sucun yok kimsenin yanında da olmasına gerek yok dibine kadar haklısın devletin de cani cehenneme pisligin teki hepsi tek dertleri para. Senin en buyuk danışma kaynağın kendin olucaksin sen tecavüz edildim diyorsan edilmissindir ve haklisindir. Kimsenin yanında olmasina hic gerek yok sen kendini bil yeter kalanlardan bir şekilde çıkar acısı sorun etme. Bu konu için bir kez daha üzülme lütfen yeterince uzmussun zaten kendini inan hic değmez bazı şeylerden ders almamiz lazım sadece. Sen tek basina o sacma sapan devlet kanunlarindan daha guclusun. Kendini seversen, desteklersen her zorlugu aşarsın. Kendini savunmayi bilen insanlara kimse karisamiyor laf uzatamiyor sende oyle ol. Yapabilecegini biliyorum guclu kizsin da. Eğer bir derdin varsa bunun dışında veya bu konuyla ilgili de olur istediğin zaman bana yazabilirsin rahatla gitsin biraz bile suçun yok dinleme kimseyi o tecavuzcu pisligin en az 30 yil almasi gerekiyordu veya boylelerinin hic cikmamasi lazim hatta. :️️️️)
Soran+1 yılOnunla ilişki yaşadığım için arkadan tecavüz hakkını da kendinde gördü bir de anlamışsındır zaten ben de hatalıyım bu tecavüzün üstüne bile benden faydalanmasına izin verdim. Bu yüzden de bu noktaya geldim zaten. Teşekkür ederim bu arada canım Allah senden razı olsun
- +1 yıl
Evet orada cok küçük bir hatan vardi üstüne devam etmemen gerekirdi uzak durman lazimdi. Ama önemi yok o pisligin yanında hiçbir sucun yok masumsun sen. Sadece saf ve temiz kalpliydin hicbir sucun yoktu ama artik dersini aldin hiç sorun yok takma eskileri ana odaklan kendine odaklan cici kizz
+1 yılO genetiktir ailede yoksa dertten ölsen beyazlamaz o saç. Sen canım misin yeni hayat kur kendine eskiye takılıp kalma
11 Yorumla
Soran+1 yılSaalağım malım
+1 yılHata yapmak insan oğlunun yaradılışında var önemli olan yaptığımız hatalardan ders çıkarıp tekrarlamamaktır
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hepimiz oyle..
Lisedeyken vardi bende.. takma kafana bırak dursun kafanda
12 Yorumla
Soran+1 yılBende 19 yaşında çıkmaya başladı zaten. Erkeğe yakışıyor ama kadında hoş durmuyor
Hata herkesin hayatında var. Mesele ders çıkartıp tekrar yapmamak.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenimki ağır hata
+1 yılyani 25 29 yazıyo yaşında bence normal ya boyatabilirsin bilemiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkararttığın kimin hayatıydı. ya da kimin parasını yürüttün. artırılabilir
13 Yorumla
Soran+1 yılHepsi yuvasını kurmuş çocuğu olmuş yurtdışına çıkmış. Benim hayatım karardı benim hayatımı karartıp sonra da hayatlarına baktılar
Cevap sahibi+1 yılha anladım. bir aldatılma bir terkedilme hikayesi. nasıl inandım nasıl kandım ben bunu nasıl yaptım di mi
Soran+1 yılİlgisi yok
Gizli Üye(30-35)+1 yılEee her tercihin bir sonucu var bu hayatta. Vaktinde yediğin hurmalar şimdi tırmalar.
19 Yorumla
Soran+1 yılBir yolunu bulup intihar edeyim diyorum çünkü sonu yok azabım bitmek bilmiyor
Cevap sahibi+1 yılSadece cinsellikle mi ilgili bu durumun?
Soran+1 yılEvet her şey onunla başladı
Cevap sahibi+1 yılAids falan mı?
Soran+1 yılYok öyle olsa niye kendimi suçlayayım
Cevap sahibi+1 yılDikkat ettiysen sahte bir merhamet göstermedim sana, o yüzden sadece bir kere soracağım ne o zaman vicdan azabının sebebi?
Soran+1 yılboş ver beni anlayacak biri değilsin anlayabilecek biri olsan başta böyle bir yorum yapmazdın
Cevap sahibi+1 yılTamam
- +1 yıl
Niceleri vardır ki senin azabın onlara mükafat gelir.
Kişilik & Karakter konusunda 9,1b cevap paylaştı. Vicdan azabı yüzleşmesi ustesinde. Gelmesi zor bı iştir
132 Yorumla
Soran+1 yılEvet intihar edeceğim bu gidişle çünkü 10 yıldır çekiyorum katlanarak daha çok arttı hatta
Soran+1 yılHer yolu denedim ama içim rahata ermiyor bu işin sonunda karşı taraftan zarar da görebilirim ama yine de çabaladım uğraştım
Soran+1 yılÇok uzun hikaye hem anlatsam da bişey değişmiyor hep aynı suçluluk psikolojisi devam ediyor. Hayatımı mahvetmişim farkında bile olmadan daha 17 yaşında
Soran+1 yılAma denedim her yolu olmuyor üstelik zarar görmüş biriyim ama kendim de hata yaptım her şey karman çorman oldu diyorum ya göz göre göre hayatımı mahvetmişim
- +1 yıl
Yaşayanlar için hayat mahvolmaz hatalar yapabilirsin iyi ya da kötü şeyler yapmış yaşamış bunlara sebeb olmuş olabilirsin ama bunların hiç biri sonraki zamanını esir etmez edemez nefes alıyorsan hayata tutunmak biseyleri değiştirmek için zamanda cafede vardır ama bunu önce kabullenip inanmalisin insan inanmadığı davayı kazanamaz çaba gostermedende yenilgiyi kabullenmez
Soran+1 yılÇok korkuyorum Allah beni günahım yüzünden cezalandırır diye çok vicdan yapıyorum bana acımayana karşı bile vicdan yapıyorum düştüğüm durum çok kötü
- +1 yıl
Allah hem. mukafst hem ceza verir ama rahmeti boldur her zaman gazabından çok merhameti vardır ve yarattığına karşı hicbi merhamet deresine sığmayacak kadar sevgi ve merhamet sahibidir neden cezasına takılıp rahmetinden umutsuz konuşuyorsun o bunj yasaklanisken
Dustugun durumu muhtemelen kafanda çok büyütüp ben bunu nasıl yaptın diyerek kendini yemiş biktirmissindir buda aslında kibirdrn gelir insan demek sınırsız hata yapabilen canlıdır sen umutsuz ve gözlerini kapatmış sin olumlu tarafa öncelikle bı unudun ikdugunu insan olduğu ve Allah'ın rahmetinin ne kadar sonsuz olduğunu hatirlamlisin
Soran+1 yılKendime de kızıyorum tabi nasıl bunu yaptın diye. Hatamı anlatsam sen de yargılarsın belki anlarsın nasıl ağır bişey olduğunu. O kadar canımı yakıyorki anlatamam cahillik insanın başına neler açıyormuş meğer. Geçmişte yediğim halt geldi en büyük travmam oldu canımı çok acıtıyor
- +1 yıl
Ben kimimki birinin hatasını yargilayayim seni yargılamam bu ne benim nede başkasının haddinedir bunu biriyle paylaşırken bu hassasiyetle düşünme hepimiz insanız o kusursuz görünen dış kabugun altında kimler ne hatalar yapmıştır duysan kulaklarina inanamazsin senin hatanda hepimizin yaptığı gibi bı hatadır ne diğerlerinden eksik nede fazla bu gerçeği böyle kabullenmelisin
Muhtemelen kabullenme zor ve sana çok ağır gelen bı travmadir bu bu yuzden işin içinden çıkmadıkça giderek batmissin ve derinliğinde kaybolmussun ışıklar sönünce hep karanlık vardır sadece ışığı görüp hissetmen gerek o zaman bunun dünyanın sonu olmadığını anlayacak tekrar yaşamı hissedeceksin
Soran+1 yılAcımasızca yargılayanlar da oldu anlatınca yuh dediler bu yaşadığın az bile dediler Allah seni affetmez dediler suçlusun yaşadıklarının sorumlusu sensin denildi. Ben de tüketiyorum kendimi belki de kanser olup gideceğim bu yolun sonunda. Benim hatam cinsel ilişki gibi basit bir hata değil ama her şey onlarla başladı ben evlilik dışı cinsellikten uzak duran bir kız olsaydım belkide olay buralara gelmezdi
- +1 yıl
Acımasızca yargilayanlari onemseme muhtemelen kendi kirli iç dünyalarını senin anlattıklarına temizleme çabasıdır onlarjnki kendini temileyemeyen kisiler karşılarındaki kişileri kolay yargılar ve acımasızca saldırır onları hiç umursama
Ne yasadiysan yaşadın hatanın a yuzh b yüzü c yüzü illaki olacaktır sadece bu yüzleri kıyaslamakla bı yere varamazsın netice burada hata yapmış olmak ve o hatadan hayatına yansıyan etkiyi nasıl tasiyacagindir olayı tam bilmediğim için genel düşünce sistemini anlatıyorum sana burdan kendi payına düşeni alabilirsin çünkü bu konular uzun ve derinlemesine incelenip dikkatli değerlendirilmesi gereken şeylerdir
Soran+1 yılOnların iç dünyasında olan şeyi ben eyleme geçirmişim tabiki onlar masum olacak temiz geçinecek. Bakir asosyal özgüvensiz insan bile gelip beni yargıladı
Soran+1 yılZaten sorunumu aşmak için anlattım onlar da yargılayıp hepten bunalıma girmeme sebep oldular. Herkese anlatılmamalıymış
- +1 yıl
O biraz karışıktır birine anlatmadan niteliğini kişiliğini anlayamazsın hiç beklemedigin yerde zamanda kişiden bakarsın fayda görürsün ama çok güvendiğim biri seni yanıltabilir bunu deneme olarak düşün ve haklısın yanlış kisler daha kötü etkiler insanı böyle durumlarda onların negatif ve pozitif yönlerine direk teslim olma dinle eğer dinlemeye değerse zaten yargiliyorsa saldiriyorsa börek ele bu kişileri ama yardımı oluyorsa varsa faydası o kişilerden yardım alabildigin ölçüde yardım al çaresiz sert yoktur ölümden başka umutsuzluğu da dusunmr unutmaki insan baktığı yönü görür bu kadar karamsar bakarsan aydinhi karartirsin
Soran+1 yılGenelde sanalda tanımadığım insanlara anlattım kimisi yargıladı kimisi hak verdi senin suçun yok dedi ama benim geldiğim nokta hep aynı. Zaten kendim kendimi suçluyorum
- +1 yıl
Sorun orada zaten alt benliğin kendini suçlayacak kendine acıyıp yüklenecek done arıyor bukuncada ksramsarlihin umutsuzlugun artıyor git gide bstiyorsun öncelikle kurtulmak istemlisin kabullenio önüne bakmayi tekrar mutlu olmayı istemelisin bı hayatın var ve binaciya saplanıp kalamazsin
Soran+1 yılÇözmeden kurtulamam ki sen de çöz bu işi dedin çözüme kavuşması lazım önce
Soran+1 yılSorunumu yazdım bir kaç insanın görüşünün altına. Size zahmet okuyabilir misiniz
Soran+1 yılO zaman 17 yaşındaydım. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar geriizekalıymışım ki bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar saalak ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Hep milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte annemin zoruyla şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye 😞
Soran+1 yılYıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi. Ben ne yapacağım? Elimden başka bişey gelmiyor. Ben kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? Sanaldan bir adam da çok ağır bir şekilde yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim? Bilsem bu derece vicdan azabı yaşatacak bir hatayı yapar mıydım?
- +1 yıl
Allah bilr affetmeyecek sözünü hangi aklı başında insan kurabilir bi kulunu affedip affetmeyecegini sadece Allah bilebilir gerisi saedece saçmalar o konuyu düşünüp kendini hirpalama öncelikle Allah kimi affedip bagislayacagini kimseye danışmaz o mutlak hakimdir bunu böyle bıkıp bu konuda sacmalayanlari onemseme
Anlatımında da anlasilacaho üzere algın bozulmuş doğru düzgün mantıklı dusunem Z hale getirmis bu süreç seni öncelikle bı durup kafanda kurmayı bırak artık ne yaşadığını bilen sensin daha çocuk yaştaki birinin rızası olsun ya da olmasın birlikte olunmaz bunun nedeni daha olgun kararlarını kendi verememesidir
Ne yasatmissa bunu yaşayan bilen sensin anlattığına göre tecavuzdur bu ya da bı şekilde aldatmakla sunla bunla senin kanına girmiş artık iftiraydi şuydu buydu diye düşünme olan olmuş biten bitmiş bu saatten sonra yaşananlar geriye dondureylemez bundan sonrasına odaklanıp hayatının gerj kalanını bu travmanın gölgesinde gecirmemeye odaklanıp bu olayı geride bırakmak tek caren
Soran+1 yılBence tek algı bozulma durumu değil zaten bilgisizdim cahildim bunun da etkisi oldu. Beraat ne demek bilmiyordum düşünün hukuksal terimlerden haberim bile yoktu zaten çok cahildim sonucunda da böyle bir yanlış yaptım. Cezasını zaten senelerce vicdan azabı yaşayarak çektim hala da çekiyorum
Soran+1 yılHerşeyi olduğu gibi anlatamadım iftiracı konumuna mı düştüm diye. Zaten o süreçte kuzenim de dahil bir çok kişi beni suçladı bunların hepsi mi sana tecavüz etti, iftira mı atıyorsun falan diye beni suçlayıp üstüme geldiler. Ben de bunlardan sonra kendimi suçlu hissetmeye başladım yaptığım yanlışların da farkına vardım daha çok kendime yüklendim domalma falan beni çok suçlu ve kötü hissettirdi halbuki o zaman bunları doğru dürüst bilmiyordum. Belki de kendime haksızlık yapıyorum bilemiyorum
Soran+1 yılBiri zaten başta zorla tehditle benimle ilişkiye girmişti öbürü de arkadan tecavüz eden. Ama bunu anlatamadım işte utandım
+1 yılTövbe eden hiç günah işlememiş gibidir, bir de helallik istersin
011 Yorumla
Soran+1 yılİsteyemem o kişi bana zaten zarar verdi helallik istersem suçlu durumuna düşerim
- +1 yıl
Sen et tövbeni Allah Rahman, Rahim ve Gafur'dur. Kapısına geleni geri çevirmez, yoluna düşeni yolda bırakmaz, ayıbını örter. Lakin O'ndan ümidi kesenler hayra ermez. Ne mutlu ki ölüm var, ölüm haktır. Mahşerde alırsın alacağın varsa.
Soran+1 yılTövbeyle falan içim rahatlamıyor. Allah niye benim zarar görmeme engel olmadı üstüne öyle bir yanlış yapmama neden engel olmadı? Bilerek cezamı kesti
- +1 yıl
Dua ettin mi? Namaz kıldın mı? Kader senin yaşantına paralel olarak bağlanmıştır. 2 şükretsen dünya sana başka bir yer olur.
- +1 yıl
Emirül müminin diye bilinen Hz Ömer r. a zamanında kendi kızını diri diri toprağa gömüp helvadan put yapıp Resulullah'ı öldürmeye niyetlenmeye kadar gitmişti, sonra Allah'ın (a. c) cennetle müjdelediği kullardan biri oldu. Allah'ın kapısı değil gönül gözüdür kapalı olan.
Soran+1 yılNeden teyze diyosun onu anlamadım yaşım daha 27
- +1 yıl
107 yaşında değiliz heralde öylesine yazdık
Soran+1 yılİstersen 18 yaşında ol yine teyzen olamam
- +1 yıl
boş ver teyzeyi, huzurullah'a vardınız mı?
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Eh Allah selamet nasib eylesin
Benim bayadir beyaz bence cok tatlilar
18 Yorumla
Soran+1 yılYaşlı insanlara özgü bir durum nesi tatlı
Soran+1 yılSenin nerede? Benim şakaklar
Soran+1 yılO belli olmazki. Benim gibi şakaklar beyazlasa anlardın
Soran+1 yılBenimki de öyle işte kendimi yaşlı hissediyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yıltelefisi yok mu vicdanını rahatlata mıyor muun
02 Yorumla
Soran+1 yılHer yolu denedim tam anlamıyla rahatlayamıyorum
- +1 yıl
anlatmak ister misin
+1 yılNe yaşasın da oyle vijdan azabı cekiyosun
02 Yorumla
Soran+1 yılSöylemek istemiyorum sormayın
- +1 yıl
İstersen sohbet edebiliriz anlatmak istediğin kadarını anlatirsin katan dağılır biraz belki
- Kişilik & Karakter konusunda 524 cevap paylaştı.
+1 yılBedelini odedin için yana yana öyle mi
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılNe yaptın hatan nedir ki merak ettim
02 Yorumla
Soran+1 yılSöyleyemem
- +1 yıl
Neden
- Kişilik & Karakter konusunda 910 cevap paylaştı.
+1 yılNe hata yaptın bu kadar üzgünsün
01 Yorumla
Soran+1 yılSöyleyemem
+1 yılMerak ettim doğrusu nedir o
04 Yorumla
Soran+1 yılAnlatamam
- +1 yıl
Anlat lütfen yadirgamam ve güzel fikirler verebilirim. Hayatta her şey bizler için unutma
Soran+1 yılBir faydası olmuyor sağol
- +1 yıl
Sen bilirsin yinede konuşmak istersen yazabilirsin
+1 yılSöyleden fe çare bulsak
02 Yorumla
Soran+1 yılKimse ne hissettiğimi anlayamaz defalarca anlattım kimisi yargılar kimisi hak verir ama bunların hiçbiri beni rahatlatmıyor
- +1 yıl
Bilmediğim şey hakkında bi şey konuşmam
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen 20yim benim bile beyazladı
23 Yorumla- +1 yıl
Dertleşsek mi biraz
Soran+1 yılBenim 19 yaşında beyazlamaya başladı zaten yeni bir durum değil
- +1 yıl
Hayat çok acımasız ya
Olabilir ne var bunda
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYapmasaydın madem^^
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam
Gizli Üye(25-29)+1 yılPaylaş bizimle hatan neymiş
0167 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılZaman ilaçtır zamanla azalır
Soran+1 yılPaylaşsam da bir halt değişmiyor
Cevap sahibi+1 yılAnlat
Soran+1 yılYok
Cevap sahibi+1 yılYaşın kaç
Soran+1 yıl27.
Cevap sahibi+1 yılZaman ilaçtır zamanla hafifler bir daha yapma hata başka şeylerle uğraş kendini bitirme
Soran+1 yılYok ya benim için zaman falan hikaye anladım 10 yıldır çekiyorum azap. Bitmedi gitti bununla mezara girerim artık.18 yaşından küçüktüm yaptığımda.17 yaşında falandım iki yıl sonra farkına vardım geç gelen azap büyük gelir diyorlar ya çok haklılarmış
Cevap sahibi+1 yılBekaret mevzusu yani bu devirde takılmayan tipler var bırakma kendini evlenmeden yapma karşındakinin niyetini görmüş olursun
Soran+1 yılİlgisi yok o en basit sorunum hem onun için niye vicdan yapayım
Cevap sahibi+1 yılNe yaptın kürtaj mı olan olmuş
Soran+1 yılHayır o kadar erkek üstümden geçti hiçbiri hamile bırakmadı o kadar değerim yokmuş
Cevap sahibi+1 yılÇok erkekle birlikte olduğun için kötü hissediyorsun herşeyi yaşadın yani kaç kişi
Soran+1 yıl15 16 17 yaşlarında yaşadım bir çok kişiyle. Bir pislik yüzünden daha 15imde anala bulaştım sonra başkalarıyla da yaşadım sonra başka hatalara bulaştım
Cevap sahibi+1 yılAnladım çocuktun kendini tam suçlu hissetme aklın ermiyordu koruyanda yoktu yaşadın bunları ama suanki hayatın sana bağlı
Soran+1 yılAma aşamıyorum o durumu aşamıyorum alttaki demiş ya yediğin hurmalar tırmalar diye, çok doğru. Koruyan yoktu belki peşimden koşan yoktu ama babam hep uyarırdı lafını dinlemedim gezdiğim evden kaçtığım yanlış insanlara sardığım yetmezmiş gibi birde gidip milletin altına yattım sonra o kişiler bana zarar verdi ardından adli vaka olayları
Cevap sahibi+1 yılÇocuktun baban seni korumalıydı eve sokacaktı zorla
Soran+1 yılYapmadı çalışıyordu ama insan çocuğu için işten izin bile alır gerekirse. Çocuğunun geleceği söz konusuydu. Hatta aynı yıl memleketine tatile gitti beni orada bırakıp böyle birinden ne bekliyorumki
Cevap sahibi+1 yılSenin şu an kendin için yapabileceğin en iyi şey herşeye tövbe edip Allah'tan yardım istemek normalde kapan demem kimseye ama sen mutlaka kapanmalısın kendini değiştir şehir değiştir o geçmişten biri kalmasın çevrende kimseye de anlatmicaksin geçmişini ne olursa olsun anlatmican şu an yaşıyorsun değiştir hayatını bir gün herkes gibi öleceğiz bitecek bu hayat
Soran+1 yılBen zaten şu an başka şehirdeyim ama bir anlamı yok ki aklım hep o hatamda. Kapana kısılmış gibiyim mutsuzum
Cevap sahibi+1 yılAna babalara kızıyorlar çocuklarını kısıtlıyorlar diye aslında korumak için çünkü çocukların aklı ermez helede kızların başına neler gelir çok pislik insanlar iğreniyorum
Soran+1 yılBugün ben mutsuz ben suçlu hissediyorum onlar ise mutlular hayatlarına bakıyorlar. Ben kötü değilsem neden bu durumdayım
Cevap sahibi+1 yılAllah'ın adaleti şaşmaz sen merak etme herkes yaptığının bedelini öder
Cevap sahibi+1 yılSenin kendini değiştirmen lazım
Soran+1 yılÖdeyen benim işte hepsi umursamaz bir şekilde hayatını yaşıyor evlenip çocuk bile yapmışlar. Kazdığım kuyuya kendim düştüm resmen
Cevap sahibi+1 yılBelki inanmiyorsundur sana anlamsız geliyordur ama ben şahit oldum
Soran+1 yılNasıl bir olaya şahit oldun
Cevap sahibi+1 yılSende bedel ödeyecen herkes ödeyecek onlar mutlu sanma onlarında sırası gelecek
Soran+1 yılBedel ödediğim yetmedi mi? Ben vicdanımla cezalandırıldım ki bu en ağırı bence yaşayan bilir.
Cevap sahibi+1 yılVicdan azabı ağırdır doğrudur ben bilemem kimin ne bedel ödeyeceğini sadece herkes yaptığının bedelini ödeyecek diyorum
Soran+1 yılBen diyorumki intihar edeyim belki o zaman adalet sağlanır. Çünkü ben bu kısır döngüden çıkamıyorum babam bile durumumu görünce senin sonun çok kötü diyor hatta 3 yıl önce git kendini bir yerden at demişti çok korkuyorum acı çekeceğime öleyim diyorum
Cevap sahibi+1 yılYapma intihar etme bu acını paylaşma kimseyle babanla konuşma bir şey
Cevap sahibi+1 yılSende insansın hata yapmışsın hemde çocukken aklın ermiyordu
Soran+1 yılDirek acımı konuşmuyorum bana haksızlık yapan insanlar hakkında konuştuğum zaman kin kustuğum zaman bana kafayı yiyeceksin diyor acilen psikoloğa git diyor acımı sorunlarımı hafife alıyor. Benim hoşlandığım bir erkek vardı o da aynısını söyleyip duruyordu doktora git diyordu bu da ayrı insanın canını acıtıyor
Soran+1 yılBen psikolojik sorunluyum bu yüzden beni zaten kimse sevmeyecek istemeyecek
Soran+1 yılO antidepresanlara bile beni ailem alıştırdı annem babaannem falan filan yüzünden ben o ilaçlara başladım şimdi de onlarsız yapamıyorum hayatıma devam edemiyorum geceleri uyuyamıyorum hayatım bitti
Cevap sahibi+1 yılBen bu sitede yorum yazıyorum arada sohbet ediyorum istersen ekleyebilirsin
Soran+1 yılYok utanıyorum
Cevap sahibi+1 yılYanlış düşünüyorsun çoğu insanın psikolojisi bozuk
Cevap sahibi+1 yılİyi geldiyse konuşmak yazarsın buraya görünce cevap veririm
Cevap sahibi+1 yılTürkiye'de antidepresan kullanımına bak 2022 61 milyon 870 bin 998 kutu
Cevap sahibi+1 yılBen yatıyorum şimdi soylediklerimi düşün kendine iyi bak iyi geceler
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama bana antidepresan da işlemiyor artık
Soran+1 yılUyandın mı
Cevap sahibi+1 yılÇoktan uyandım şimdi girdim siteye
Soran+1 yılGünaydın bir kaç kişiye derdimi anlattım sana da anlatmak istiyorum okursan
Soran+1 yılO zaman 17 yaşındaydım. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar geriizekalıymışım ki bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar saalak ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Hep milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte annemin zoruyla şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye 😞
Soran+1 yılYıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi. Ben ne yapacağım? Elimden başka bişey gelmiyor. Ben kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? Sanaldan bir adam da çok ağır bir şekilde yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim? Bilsem bu derece vicdan azabı yaşatacak bir hatayı yapar mıydım?
Cevap sahibi+1 yılPolis o herifi taniyordur korumuştur senin herşeyi anlatman lazımdı zorla yaptıklarını yaşının 17 yani reşit olmadığını
Soran+1 yılSeneler geçti şu an başka şehirdeyim 😞 Oradayken bunun üzerine gitmem gerekti ama korktum sindirildim babam onların arkasında mafya falan var dedi sırf şikayeti geri çekmek için. Bence o da beni kandırdı
Cevap sahibi+1 yılSen reşit değildin çocuktun önce bunu anla yani aklın ermiyordu tüm suç sende değil baban senden daha fazla suçlu onun eseri bu
Cevap sahibi+1 yılİnsanların dediklerini kafana takma insanlar kötüdür pisliktir igrenctir sen iyi olsanda sana kötülük yaparlar bu insanlardan iyi bir beklententin olmasın
Soran+1 yılBen bu hatayla yaşamakta zorlanıyorum ifadem yüzünden çok acı çekiyorum tek hatalı babam değil şikayet ettiren destek olmayan yok gösteren annemdi. Babam da şikayeti çekti dosyayı kapatıp herşeyi benim üstüme kitlediler. Halam lisede tarih öğretmeni. Ona herşeyi anlattım o yaşta insanın rızası olmaz dedi moral vermeye çalıştı ama hala ifademi verirken polis böyle böyle yazmış dedim bana iftira da atmış olabilirsin herkes neler yapıyor hayatına devam ediyor dedi ama ben bunu yapamam ben bunu kabul edemem ben böyle bir hata yapacak biri de değilim sırf yaşım yüzünden tecrübesizliğim cahilliğim yüzünden böyle bir hataya düştüm beni sıkıştırıp böyle bir hata yapmama sebep oldular
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun her türlü bir darbe vururlar ne kadar iyi olsan da fark etmiyor. Baksana benle ilişki yaşadığı halde bir de arkadan tecavüz etti ben ona kötülük mü yapmıştım? Üstelik benden faydalanıyordu
Cevap sahibi+1 yılKendini suçlama çocuktun koruyan yoktu kötü olaylar yaşadın evet insanlar pislik ben iğreniyorum sevmiyorum
Soran+1 yılYapamıyorum intihar edeyim mi sence? Aşamıyorum çünkü bu olayı
Cevap sahibi+1 yılİntihar sana zarar verir ahirette kurtulamazsın bende kötü olaylar yaşadım gördüm zannetme herkesin hayatı senden daha güzel sana karşındaki anlatmadan bilemezsin ne yaşadıklarını
Soran+1 yılHayatımı cehenneme çevirdiler böyle de devam etmek çok güç
Cevap sahibi+1 yılBir bayan psikiyatri git anlat çözüm bulabilir
Soran+1 yılİlaç verip yolladı en son 5 yıl önce gittiğimde
Cevap sahibi+1 yılyanlış olmasın psikologa değil bir bayan psikiyatriye git yaşadıklarını anlatırsın kullandığın ilaçları söylersin işe yaramıyor dersin başka bir tedavi uygulayabilir
Soran+1 yılZaten bayandı herşeyi anlattım tuhaf tuhaf baktı sonra da ilaç yazdı
Cevap sahibi+1 yılSen başka birine git o nasıl psikiyatri
Cevap sahibi+1 yılEMDR tedavisi var bak belki işine yarar hiç yazmadın nasılsın
Soran+1 yılKötüyüm o olayı aşamıyorum bir türlü. Kendimi suçluyorum
Soran+1 yılDuydum onu ama hiç denemedim
Cevap sahibi+1 yılDenemelisin işe yariyormus sanırım öyle demisler
Cevap sahibi+1 yılKeşke böyle olaylar yaşanmasa birde hafızayı resetleyebilsek
Soran+1 yılHep bu azapla yaşayacağım hata üstüne hata yaptım sonunda biri geldi boğazıma yapıştı yıllardır çile çekiyorum
Cevap sahibi+1 yılNasıl boğazına yapıştı kurtulamadın mi onlardan
Soran+1 yılVicdan azabı yapıştı boğazıma onlar değil. Onlar ağzıma edip yollarına hayatlarına baktılar
Cevap sahibi+1 yılOnlarda bedelini ödeyecek bunu bil
Cevap sahibi+1 yılAma senin önüne bakman lazım şu tedavileri dene geç değil
Soran+1 yılSanmıyorum hiçbiri benim kadar azap çekmeyecek çekseydi böyle olmazdı çalışamazdı mesela. Evlenip yuva kurmuş yurtdışına çıkıp iş hayatına atılmış. Demek ki Allah da beni suçluyor ve sorumlu tutuyor?
Soran+1 yılO Facebook da bile allah kitap paylaşımları yapıyor hatta bir tane fotoğraf çekinmiş ellerini semaya açıp dua ederken. Allah onu affediyor belki de
Cevap sahibi+1 yılHerkes yaptığının bedelini ödeyecek sen öyle düşünme
Cevap sahibi+1 yılOnlarda birşeyler yaşıyor demek ki o face'de paylaşım yapan
Soran+1 yılBir bedel ödeyen varsa o da benim. Ben insanlığıma vicdanıma yenildim onlar gibi kötü olsaydım belki ben de mutlu bir şekilde hayatıma devam ederdim
Cevap sahibi+1 yılSeni baban korumadi bunlar başına geldi babanda hesap verecek senin kendini toparlaman tedavi olman lazım daha gençsin
Cevap sahibi+1 yılBak Allah denk getirdi senin için yazıyorum burada Allah senin pişmanlığını samimiyetini görmüyor mu görüyor tabiki kendini dipsiz kuyuya atma Allah çok merhametlidir seni içine ferahlığı verecek olanda o
Soran+1 yılBabam hesap vermesin onun suçu yok o hep benimle konuştu yapma etme diye. Ben sözünü dinlemedim. Zaten çalışıyordu ayrıca sağlık durumu da müsait değildi benim peşimden koşamazdı bugün bile benimle oturup güzel güzel konuşuyor hala umut bekliyor. İfadeyi verdiren babam değil annem yanımdaydı sonraki süreçte beni suçlayan da annem. İftiracı damgası vuran annem ve akrabaları. Annem çok zarar verdi bana. Babamın bir hatası varsa o da şikayeti geri çekmek. O da onlardan korktuğu için çekti bence o pisliğin ailesi tehdit edip duruyordu çünkü
Soran+1 yılSağol ama allah değil zaten vicdanım beni suçluyor allaha suç atmaya gerek yok sen yanlış yaparsan vicdanın gelir seni suçlar yakanı da bırakmaz
Cevap sahibi+1 yılHepimiz Allah'a muhtacız sen kendini dipsiz kuyuya atma Allah'a inancın olsun kurtulursun
Cevap sahibi+1 yılBir gün ölecez hepimiz toprak olacak bedenler bu insanları bende sevmiyorum yaşıyoruz kurtulmak isterdim
Cevap sahibi+1 yılBizim burada bir çocuk vardı abisi yıllar önce bir olayda ölmüştü geçen o çocuğun ölüm haberini aldım yani demek istediğim yarına çıkacağımız garanti değil bu hayatta bu insanlarda bitecek kurtulucan
Cevap sahibi+1 yılSana yasattiklarinin bedelini ödeyecekler için rahatttt olsun onlara bir şey olmaz sanma lütfen
Soran+1 yılBen bunu bir psikoloji sitesinde paylaştım biri çıkıp neler neler dedi. Sen insanları karalıyor iftira atıyorsun öyle mi bu yaşadığın az bile psikolojin bozulsun bir zahmet, ikiniz de aynısınız tecavüze uğramışsın ama onunla bununla yatarken bunların sonuçlarını düşünseydin, yaşadıklarının tüm sorumlusu sensin kendini suçla sonra yattığın adamları ölç biç tart dedi 😞 Neden bütün her şey benim başıma yıkıldı söylesene. Tek zina yapan ben miydim? Neden beni bu durumlara soktular? Neden bunca günahı ben taşımak zorunda kaldım? Sadece hakkımı aramak istedim adaleti de alıp götüüme soktular. Ben bu suçluluk kafasından hiçbir zaman kurtulamayacağım. Keşke ergenlik yıllarımda 15 yaşındayken falan psikiyatris cinsel isteğin fazla oluyor mu diye sorduğunda utanmayıp evet deseydim. Belki bir ilaç verirdi ben de hiç sekse bulaşmazdım sonucunda da böyle bir hataya sürüklenmezdim ama keşke demenin anlamı yok artık
Soran+1 yılBu siteden sevgili olduğum kişiler bile mevzuyu anlatınca beni yargıladı bi tanesi başta destek verdi sonra yargıladı beni. O tecavüz değil dedi 18 yaşından küçükmüşsün ama o anlattığın şey tecavüz değil dedi tokmakla kafamı vurar gibi yargıladılar beni
Soran+1 yılÇocuk neden ölmüş ki
Cevap sahibi+1 yılKazada öldü
Cevap sahibi+1 yılİnsanların dediklerine aldırış etme onlar kendi yaptıklarına baksınlar büyük konusmasinlar başlarına gelince görürler işte insanlarda merhamet arama Allah çok merhametli ona vereceğiz hesabı zaten
Cevap sahibi+1 yılSenin aklında şöyle bir düşünce demi tahmin ediyorum beni kimse kabul etmez ben ne yapacağım sevemiyecek miyim kimseyi diye düşünüyorsun heralde
Soran+1 yılBaşın sağolsun benim de tanıdığım uzaktan akrabam olan birçok insan öldü son iki senede
Soran+1 yılO kişinin yorumundan sonra daha kötü oldum kaza geçirdiğimi söylüyorum ne durumda olduğumu söylüyorum buna rağmen bu yaşadığın az bile demiş
Soran+1 yılZaten kimse kabul etmezki böyle ben bile kendi kendimi yaşadıklarımı yaptıklarımı kabullenemiyorken
Cevap sahibi+1 yılİnsanlardan merhamet anlayış bekleme sal onların düşüncelerini onlar iyi olsa bu dünya bu kadar kötü dolu olmaz
Soran+1 yılAma beni yargıladı çok masum melek bir insanmış gibi. Profiline bakınca bir de ne göreyim asosyallikten sosyal fobiden yakınıyor hep. Büyük olasılıkla daha bakir biri o işi yapmaya bile cesareti yok.
Cevap sahibi+1 yılBu insanlar herkesi yargılar sana özel bir şey değil diyom bunlardan anlayış merhamet bekleme kendileri bu b*ku yapmicaklarinin garantisi var mı bunu düşünmezler? Ama karşısındakine acımazlar
Cevap sahibi+1 yılBak şimdi senin şu an yapman gerekeni söylüyorum bir bayan doktorla EMDR tedavisini denemek (niye bayan doktor diyorum çünkü erkeklere güvenilmez doktor olmasının bir önemi yok kadınlarada güvenilmez ama ihtimal daha düşük) sonra kendine çeki düzen ver diyet bakım yap evde ufaktan yarım saat spor yap Allah'a dua et tövbe et bunları yap
Soran+1 yılOnlar yapmaz canım onlar zina bile yapmaz çok dürüst insanlar
Soran+1 yılNerden bulacağım ki EMDR tedavisini uygulayan doktor? Araştırıp bakmak lazım bu arada teşekkür ederim desteğin için çok sağol
Cevap sahibi+1 yılBen bu konulara hakim değilim bakmak lazım bayan bir doktor
Cevap sahibi+1 yılSana birde evlilik için iki seçenek soylucem ilki bek*reti sorun etmeyen biriyle evlenirsin ama bu olayı anlatmazsın ikinci hristiyan yabancı biriyle evlenir yurtdışına gidersin onlar sormaz bile geçmişini
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ben sana ilişki tavsiyeside vericem istediğin zamanda bana yazabilirsin buradayken cevap veririm
Soran+1 yılBu olayı nasıl anlatmayayım? Kimseden saklayamamki yalanlar beni mahvetti zaten
Soran+1 yılBunalımdan çıkamıyorum zaten kimse benimle ciddi ilişki kurmaz artık bitmiş gibi hissediyorum
Soran+1 yılGittin mi
Cevap sahibi+1 yılSenin zaten önce tedavi olman şu düşünceleri atman lazım yoksa sağlıklı bir ilişki kuramazsın karşı tarafa sürekli bu negatifligini yansıtman kesinlikle iyi değil
Cevap sahibi+1 yılBu yaşadığın olayı anlatırsan Türkiye'deki normal bir erkek kabul edemez ben sana yalan söyle demiyorum bek*reti sorun etmeyen biriyle evlen adam sana geçmişte kaç kişiyle yattın neler yaptın ayrıntısını sormaz zaten bu soruları soran adam bek*reti önemseyen biridir sonuç olarak durduk yere ben şöyle böyle anlatıp soğutma karşındakini
Cevap sahibi+1 yılNe kızlar var hiç duymadın mı diktirip kandırıyorlar neler yemişler
Soran+1 yılBu yüzden erkeklerden uzak duruyorum artık burada bile konuştuğum adam beni aşağıladı bana sürekli psikiyatriste git doktora git dedi çünkü dışa vuruyordum hep negatifliğimi
Soran+1 yılAma ben onlar gibi yapamam yeterince günahkarım zaten geçmiş yüzünden acı çekiyorum azap çekiyorum
Soran+1 yılAnlatırsam o da mı beni iftiracı yerine koyar?
Cevap sahibi+1 yılBak mesele seni iftiracı yerine koyması suçlaması değil Türkiye'deki normal bir erkek bunları dinleyince soğur kafasına takılır
Soran+1 yılErkekleri boş ver artık ben canımın derdindeyim bu takıntı ile zaten zor yaşarım gecem gündüzüm birbirine karıştı azap içindeyim kabus gibi düşünsene ben evlensem eşimle her yatağa girdiğimde bile aklımda bu sabah kalktığımda yine aynısı. Kim beni ister ben kendimi kabul edemiyorken
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi sen önce tedavini ol bu düşüncelerden arın bak şundan emin ol isteyen seninle evlenen olur
Cevap sahibi+1 yılKendini bitiriyorsun yapma kendini değersizlestirme ben boşuna mı anlatıyorum
Cevap sahibi+1 yılİki bakım yapsan dikkat etsen kendine güzel bir kız olduğuna eminim
Soran+1 yılYıllardır anne zulmü çekiyorum dışardaki insanlara güvendim onlarda beni perperişan etti beraber büyüdüğüm insan bana darbe üstüne darbe vurdu bu raddeye gelene kadar beni uyarabilirdi engel olabilirdi ama o ne yaptı? Sustu sinsi sinsi bilerek bekledi bu duruma gelmem için. Sonra da beni yargıladı tokmakla kafama vurur gibi. Hiçbirine hakkımı helal etmiyorum ben bilinçli bir şekilde yapmadımki bu hataları bir de üstüne zaten zarar görmüş biriyim
Cevap sahibi+1 yılZaten ne zarar gelirse yakınlarından gelir
Soran+1 yılBen bu hatayla bir ömür nasıl süreceğim
Cevap sahibi+1 yılburada beni eklesene öyle mesajlasalim
Cevap sahibi+1 yılSen utaniyom demiştin yan hesap aç öyle ekle
Soran+1 yılHesabı siliyorlar yan hesap açınca
Cevap sahibi+1 yılBen alışık değilim böyle yorumdan yazismaya 121 yorum var basiyom kaydiriyom aşağıya kadar ne yazdın bakayım diye neyse burdan konuşalım
Soran+1 yılSıkıldın tabi bu konulardan sen de haklısın istersen yazma
Soran+1 yılYeterince konuştun laf anlattın zaten
Cevap sahibi+1 yılYokkk yanlış anladın ne sıkılması
Soran+1 yılNe olacak hep aynı şey. Kim olsa sıkılır
Cevap sahibi+1 yılBu günlerde geçer sen şu tedaviyi dene insanları boş ver kendini düşün
Soran+1 yılGeçmez 10 yıldır çekiyorum bilinçlendikçe farkındalık seviyem geliştikçe hepten işkence haline geldi doggy pozisyonu falan düşündükçe çok acı veriyor iftira atmış ol hadi diyorum onu da kabullenemiyorum
Cevap sahibi+1 yılYa onların işlediği suçtu 18 yaşından küçüktün cocuktun şimdi ben burada istediğim kadar konusuyim sen istemedikçe nasıl duzelicek
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun zaten onca kişiye anlattım sanalda. Senin gibi çok destek olan da çıktı sağolsunlar ama ben yine aynı noktaya geliyorum bu olayı aşamıyorum sanki allah cezamı kesti bununla. Gerçi suçluluk duygusu böyleymiş biliyor musun? Bir bilinçaltına işlendi mi kurtulamıyormuşsun. Bu da bir çeşit ceza
Cevap sahibi+1 yılO kadar şey anlattım ben rica ediyom git şu tedaviyi dene bul bir bayan doktor
Soran+1 yılPeki
Cevap sahibi+1 yılÖyle gönülsüz peki felan deme 😁 gidecen dicen doktora durumum çok kötü işe yarar mı felan isteyerek yap
Soran+1 yılUmudum yok ondan yana
Cevap sahibi+1 yılBu arada benim özelden mesajlasmak istememin sebebi kendi yasadiklarimi gördüklerimi anlatacaktım benim laflarimdan alınıyor musun bilmiyorum sen hata yapma diye gerçekleri söyledim
Cevap sahibi+1 yılBen yatıyorum iyi geceler
Soran+1 yılBiliyorum zaten kötüye çekmedim özele davetini. Kendim cesaret bulamıyorum
Soran+1 yılİyi geceler canım
Cevap sahibi+1 yılSenin burcun ne
Soran+1 yılNihayet aklına gelebildim
Cevap sahibi+1 yılBir isim vardi bakamadim nasılsın
Soran+1 yılKendimi motive etmeye çalışıyorum napayım sen
Cevap sahibi+1 yılİyi bende dus aldim simdi oturdum senin burcun ne
Cevap sahibi+1 yılSen yaz burcunu istersen silerim yazdığını
Cevap sahibi+1 yılTamam sildim
Cevap sahibi+1 yılBir internete yazsana burç* kadını nasıldır
Soran+1 yılAmaç 😂😂😂
Soran+1 yılYaşın kaç senin
Soran+1 yılZaten biliyorum duygusal burç. Daha önce okumuştum
Cevap sahibi+1 yılBende şimdi baktim evet duygusal hiç öyle sohbet olsun 😅
Cevap sahibi+1 yılYaşım 25
Soran+1 yılKüçüksün benden
Soran+1 yılAma maşallah olgunsun
Soran+1 yılAkıl olarak
Cevap sahibi+1 yılYok bir şey aramızda 😁
Cevap sahibi+1 yılYani küçük değiliz
Soran+1 yılEvet 25 olmuşsun tabi küçük değilsin
Cevap sahibi+1 yılSen hiç doktor baktın mı napicaksin haberim olsun gidersen
Soran+1 yılYok bakmadım çünkü umudum yok söylerken zaten utanıyorum elin doktoruna yüzüne baka baka nasıl anlatacağım
Cevap sahibi+1 yılAma konuştuk gidicem dedin böyle olmaz
Soran+1 yılPsikolog mu diyorsun psikiyatrist mi
Cevap sahibi+1 yılNaptın
Cevap sahibi+1 yılYazmak istemedim gitmedin hala demi
Cevap sahibi+1 yılYazdığımı gördüğünü biliyom sırf seni merak ettiğim için yine yazdım
+1 yılNe hatası?
11 Yorumla
Soran+1 yılSöyleyemem
+1 yılNeden bu haldesin ki? Ne yaptın?
02 Yorumla
Soran+1 yılSöyleyemem hatamı
- +1 yıl
İi tamam kendin bilirsin. Sonu da başı da seni bağlar bana ne ki.
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılNeymiş bu hata
019 Yorumla
Soran+1 yılSöylemek istemiyorum
- +1 yıl
Günah mı, eğer öyleyse tövbe et
Soran+1 yılTövbeyle hallolacak bişey değil
- +1 yıl
Niye suç mu , cezası mi var
Soran+1 yılEmin değilim her şey karmakarışık
- +1 yıl
Böyle hiç bir şey anlatmadan müneccim olmamızı bekleme
Soran+1 yılO zaman 17 yaşındaydım. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar geriizekalıymışım ki bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar saalak ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Hep milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte annemin zoruyla şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. 😞
Soran+1 yılYıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi. Ben ne yapacağım? Elimden başka bişey gelmiyor. Ben kendimi yıllardır suçluyorum. Bilinçli bir şekilde iftira atmadım ama üstü kapalı anlattığım zaman bazı insanlar iftira bu diyor. Kızın birine anlattım istemeden mistemeden sonuçta iftira atmışsın o tecavüz değil dedi. Ben bu ağırlıkla yaşayamıyorum. Herkes üstüme geldi şikayet ettiğim zaman. Yaşıtım olan kız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? Sanaldan bir adam da çok ağır bir şekilde yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim? Bilsem bu derece vicdan azabı yaşatacak bir hatayı yapar mıydım?
Soran+1 yılYazdım ister yargıla ister suçla zaten belamı buldum hem zarar görüp hem de vicdanıma mahkum kaldım daha ne olsun
- +1 yıl
Baştan sona hata , ilk başta rıza gösteren sen oldugun için anal ilişkide zorla olsa bile kimsenin sana inanası gelmeyecekti. Keşke olanı duzgun anlatsaydin. Yani normal ilişkini söyleyip onu zorla yaptığını. İftira attın diye de üzülme teorik olarak doğru yola çıkmış , yani ortada zorla yapılan bı şey var. Ailen hiç anlamadı mı bu kadar ilişki yaşarken. Ve en önemlisi bir avukat ile bu durumu neden takip etmedin. Bu kanunlarda kadının beyanı esastır ama sen yolu yanlış seçmişsin en baştan. İstemediğin bir şeyin zorla başına geldiği için travma olmuş sende. Bu küçük bir ilaçla psikiyatrik muayene ile atlatmaya çalış. Allah herşeyi affeder asla umudunu kaybetme.
Soran+1 yılEvet haklısınız şimdi mantıkla bakınca ben de öyle düşünüyorum zaten rızayla başladığım için arkadan tecavüzün de bir önemi olmayacaktı zaten teyzemin kızı falan da bu kişiyle ilişkimi bildiği için tam olarak ne yaptığını anlatamadım keşke anlatabilseydim 😞 Allah katında iftiracı konumuna mı düştüm diye senelerdir kendimi yiyip tüketiyorum. Ailem başta konuştu ben laf dinlemedim sonra da umursamadılar bıraktılar beni. Keşke hiç şikayet etmeseydim uğradığım zararla kalsaydım
- +1 yıl
Aslında bir yer değiştirsen iyi gelebilirdi. Yani bulundugun ortamdan uzak dursan.
Soran+1 yılİlgisi yok. Zaten uzağım senelerdir başka şehirdeyim
- +1 yıl
O zaman geçmişi düşünmeyi bırak, ve bu kimdi o küçük yaşta güvendin. Yani bı kız daha 17 yaşında nasıl güvenebilir. Tahmin ediyorum ya İzmir'de ya da Antalya'da yaşıyordun o zaman
Soran+1 yılKötü ortamlardan biriydi. Kuzenim tanıyordu ben de onun aracılığıyla Facebook dan yazışıp tanıştım. Hayır İzmir ya da Antalya değil Ankara 'da yaşandı. Burnumdan getirdiler zaten adımı oroospuya çıkardılar psikolojik şiddet uyguladılar başka erkekleri peşime taktılar bu yüzden de mecbur kalıp şikayet ettim
- +1 yıl
Yazık etmişsin kendine.
Soran+1 yılBöyle konuşma nolur zaten çok kötüyüm
Soran+1 yılBiliyorum yıllar önce yazık ettim ve hala ceremesini çekiyorum ne işim vardı? Okuluma eğitimime bakacağıma bu işlere kalkıştım o yaşta seksle ne işim vardı
- +1 yıl
Geleceğe bakmaktan başka çare yok
Hatan nedir
02 Yorumla
Soran+1 yılSöyleyemem
Ne oldu ne yaptın?
014 Yorumla
Soran+1 yılAnlatamam
Soran+1 yılKimseye yazmıyorum
Soran+1 yılO en basit sorunum. Keşke tek sorunum o olsaydı
Soran+1 yılHiçbiri. Bundan sonra hata yapmasam ne olurki hem? daha 16 17 yaşında hayatımı mahvetmişim yıllardır ceremesini çekiyorum
Soran+1 yılElimde değilki üstesinden gelsem bunca yıl gelirdim
Soran+1 yılBenim senelerim gitti senelerim hemde üç kuruşluk insanlar uğruna değdi mi? Ben onlar yüzünden ne evlenebildim ne de mutlu olabildim onlar evlenip yuva kurmuş ben hala acı çekiyorum tek sorumlusu da ben oluyorum genel olarak insanlar kendini suçla diyor
+1 yılBu kadar kendini yıpratmana sebep ney
00 Yorumla
+1 yılAmman boyarsın geçer
00 Yorumla
+1 yılBenimde öyle
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnal mı
02 Yorumla
Soran+1 yılO da var da onu dert etmiyorum
Cevap sahibi+1 yılNey o zaman
Ne oldu
01 Yorumla
Soran+1 yılSöyleyemem
Ne tür hata
01 Yorumla
Soran+1 yılSöyleyemem
Bakirelik mi
06 Yorumla
Soran+1 yılO en basit sorunum
Soran+1 yılYok ya o kadar erkek üstümden geçti hiçbiri de hamile bırakmadı o kadar değerim olmadı
Soran+1 yılYazamam
- Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.
+1 yılPsikoloğa git
00 Yorumla
Devamını Gör(23)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Daha 30 olmadan saçlarım beyazladı, vicdan azabı çekiyorum çünkü hayatım mahvoldu. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer