Ya bu kadınların uzun tırnak meselesi bir tık abartılmadı mı sizce de?

Ben de nispeten uzun tırnakla gezerim, ona göre keserim falan ama kalem tutamıyorlar mk, telefon kullanamıyor çoğu. Bir tek ben mi taktım bu meseleye...
Ya bu kadınların uzun tırnak meselesi bir tık abartılmadı mı sizce de?
Cevapla