Kahverengi olan 2 footgraf kendi saçım, digerleri açtıkdan sonra 🥲 sürekli karbonatlı şampuanla yıkıyorum boya çıksın diye 🥲🥲🥲 sizce tekrar kahverengiye boyatmalımıyım? nasıl çıkar bu açıcı saçdan?
10 yaşında falanım bizim evin karşısındaki parkta oyun oynuyoduk mahallede ki çocuklarla. Emir diye bir çocuk vardı 5-6 yaşında 6 ay önce taşınmışlardı. Her gün sokaktaydım o da yanımda oluyodu genelde kardeşim gibiydi yani. Birgün top oynuyoruz yine işte benden 1 yaş büyük bi eleman var. Boyu benden biraz daha uzun ama incecik bişey baktım emir'e vuruyo falan top oynarken sürekli.(O zamanlar da 10 yaşında ki çocuklar için kalıplı ve baya güçlüydüm, Kendime güvenim tamdı). Bir vurdu iki vurdu çocuğa sinirlendim bir daha çelme takınca. 2 kolunu tuttum kafa atma pozisyonundayım bağıra bağıra ne vuruyosun çocuğa diyorum. Kavga etmek gibi bi niyetim yoktu orada hıyar bir kafa attı. Benim burnumdan şarıl şarıl kan akıyor. Arkadaşım dedi lan burnuna bişey oldu. Kanları gördüm , burnumu elimle bi yokladım harbi yamulmuştu yani söve söve eve doğru koştum. Bir yandanda nasıl ağlıyorum eve geldim şarıl şarıl kan durmuyo. Hastaneye gidene kadar kanadı , buz falan koyduk tabi. hemen film çektirdik doktor kırılmadı dedi. Damar kesilmiş mi ne öyle bir şey demişti ama burnum 6 senedir o halde yamuk değil de tam laz burnu oldu sokakta görseniz garanti karadenizli dersiniz.