Saçlarımı açtırdım çok pişmanım (FOTOĞRAFLI)?

Kahverengi olan 2 footgraf kendi saçım, digerleri açtıkdan sonra 🥲 sürekli karbonatlı şampuanla yıkıyorum boya çıksın diye 🥲🥲🥲 sizce tekrar kahverengiye boyatmalımıyım? nasıl çıkar bu açıcı saçdan?
Saçlarımı açtırdım çok pişmanım (FOTOĞRAFLI)?
Saçlarımı açtırdım çok pişmanım (FOTOĞRAFLI)?
Saçlarımı açtırdım çok pişmanım (FOTOĞRAFLI)?
Saçlarımı açtırdım çok pişmanım (FOTOĞRAFLI)?
Saçlarımı açtırdım çok pişmanım (FOTOĞRAFLI)?
Saçlarımı açtırdım çok pişmanım (FOTOĞRAFLI)?
Saçlarımı açtırdım çok pişmanım (FOTOĞRAFLI)?
Cevapla