Bu sakal kendini toplar mı ya da toplaması için ne yapmalıyım?

21 yaşına geldim sakallar anca uyanmaya başladı endokrinoloji doktoruna gidip testesteron testi yaptırdım hormonlarım normalin de üstünde çıktı ailede köse insan yok kendimin de köse olmadığını söylüyorlar kök varmış bende koltuk altı, genital bölge, kol ve bacaklar olması gerektiği gibi ama sakallar bir türlü toparlayamadı kendisini...
ŞİMDİLİK BÖYLE TÜY GİBİ ÇIKIYOR BU BIYIKLAR VE SAKALLAR. SİZCE İLERİDE DAHA DA BELİRGİNLESİR Mİ , KALINLAŞIR MI?
Bu sakal kendini toplar mı ya da  toplaması için ne yapmalıyım?
Bu sakal kendini toplar mı ya da  toplaması için ne yapmalıyım?
Bu sakal kendini toplar mı ya da toplaması için ne yapmalıyım?
Cevapla