Hayır hem büyük burun kötüdür diye bir şey yok. Bu tamamen güzellik algısı. Kemerli burun da güzel, kemersizden farkı yok. Büyük burun da güzel küçükten farkı yok. Hem yüzüne de gayet yakışıyor. Ameliyata hiç gerek yok.
Büyük değil psikolojini bozmak istemem çok hafif bi yamukluk var sağa doğru üst kısımda ama dikkatli bakmak lazım ben çok simetrik bakarım her şey eşit mi diye eşyalara yemekte bi şeyler keserken falan yani belki ancak bi ben bi doktor bi de sen görebilirsin o kadar az var Ama şekli ve büyüklüğü güzel bence, tam sana göre senin tamamlamış mesela okka gibi bi şey çok yapmacık dururdu sana
En İyi Cevaplar