Burnumu kafama çok takıyorum, dudak ve burun estetiği olmalı mıyım?

Arkadaslar Türkcem iyi degil kusura bakmayin. Bu aralar asiri derecede Burnumu taktim kafaya. 29 yasindayim, ve koca kemerli burnuma ragmen disardan yabanci insanlardan Kadin ve Erkeklerden iltifat aliyorum ve diyorum acaba dalgami geciyorlar benimle diye.. Ev Doktorum bile bana güzelik diyor.. Uzun Yilardan beri tanidigim bir Adam dedi Tas gibi kizsin dedi ama burnunu yaparsan dahada tas olursun diye. Belki hakli ama ben bazi kemerli burunlari Exotik buluyorum bazisina kötü bir görüntü gibi gelebilir, ama ben hic estetik yapmis biri degilim, ve düsünüyorum Dudak ve Burun yapsam vs. Nasil olur diye? Ama sonrada aklima Allah böyle yaratmis ve Anneme benziyorum diyorum. Hersey burunmu? herkes birbirine benezemeye basladi, ve ben cok üzülüyorum buna. Bana minak burun yakismasa ne olucak. 😪 Lütfen dalga gecmeyin.

Bir Kiz arkadasimin Burnuda böyleydi ve simdi yaptirdi hokka burunu oldu ama onunlayken bile Erkekler bana bakiyor anlamis degilim. Sizce ameliyat olmalimiyim? 🥺 Bebek yüzlü degilim yani minak bir burun nasil olur hic bilmiyorum 😭😭😭

Burnumu kafama çok takıyorum, dudak ve burun estetiği olmalı mıyım?
Burnumu kafama çok takıyorum, dudak ve burun estetiği olmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce nee yapiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
https://imgyukle.com/i/n6OHKN

burada görünüyor galiba
Burnumu kafama çok takıyorum, dudak ve burun estetiği olmalı mıyım?
Cevapla