Saçımı bu boyayla boyamak istiyorum, sacım açık kahverengi açıcıyla açmadan boyarsam da bu renk olur mu


Önce ucuna dene en azından neye dönüşeceğini görürsün tüm saçı heba etmeden.
Açıcı gerekeceğini sanmam ama kızıl çabuk akıyor.
Ama deneyen arkadaşlarım oldugunu soylemişti o yuzden yapmaya karar veemiştim
Cevap
2Cevap
Bence güzel durur resimdeki gibi
Bence önce saçının küçük bir bölümünü boya. İstediğin sonucu alırsan tüm saçını boyarsın
hiç bir boya kutusundaki resim gibi olmaz ayrıca acıcı olmadan bu engi bulamazsın diye düşünüyorum
Hayır eşim de denedi bumuydu hatırlamıyroum ama kızıl tonlarıydı ve ortaya saçma sapan bi renk çıktı
Neden durmasın
TUTMAZSA falan DİYE DÜŞÜNDÜM
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?